Kvě 132013
 

Finská sauna vám nabízí nemalý užitek, pro který se musíte naučit dodržovat pečlivě celý saunovací proces. Všechny postupy je ovšem potřeba provádět s ohledem na to, zda jsou pro vás vhodné. Hned na začátku před vstupem do sauny nezapomeňte své tělo pečlivě omýt a osušit. Vstupujte pouze do vyhřáté sauny s požadovanou teplotou. Teplotu během pobytu v sauně udržujte na potřebných hodnotách. Poléváním kamenů vzniká pára, která vzduch v sauně zvlhčuje.

Pokud se vám zdá, že je v sauně nesnesitelné horko, zkuste teplotu v sauně mírně snížit, nebo se držte spíše při zemi. Čím výše v prostoru sauny sedíte, tím tepleji vám bude. Minimální vhodná teplota v sauně je kolem 60 stupňů Celsia. Při nižších teplotách by byla sauna bez těch správných účinků. V sauně také pobývejte ze začátku kratší dobu, abyste si dokázali zvyknout na nové prostředí. Doporučovaná doba je kolem 15 minut. Časem začnete pozorovat jedinečné účinky této moderní relaxace i na sobě.

Sorry, the comment form is closed at this time.