Kvě 252013
 

Největší změny u Subaru Outback se nachází pod kapotou. Na pozici benzinového čtyřválec nastupuje zcela nová generace agregátu 2,5i – typ FB25. Nový motor je příbuzný se čtyřválcem FB20 v modelu XV 2,0i. Novinka má ventilový rozvod DOHC namísto předchozího SOHC, navíc osazený variabilním časováním sacích i výfukových ventilů AVCS. Oproti předchozímu agregátu EJ253 se výrazně prodloužil zdvih a to není vše.

Nový motor je také spojen s automatickou bezstupňovou převodovkou Lineartonic 2. generace, která vylepšuje už tak zajímavou převodovku předchozí generace. Je mnohem účinnější a plynulejší. Výsledkem těchto úprav je mnohem příznivější průběh točivého momentu ve středních otáčkách a výrazné snížení spotřeby paliva, navíc se také zlepšila akcelerace. Takové je Subaru Outback 2013 od www.subaruplzen.cz.

Sorry, the comment form is closed at this time.