Čvc 102013
 

Běhací pás, je zařízení, které je schopno uspokojit možnost posilování v bytě. Běžecký pás je buď motorový a nebo nemotorový. Jestli máte rádi běh a chcete posilovat hlavně spodní část těla, je pro vás Běžecký pás to pravé! Pohybem napomáháte nejen vašemu srdci, zdravému prokrvení a posílení svalstva, ale zvyšujete i objem plic a tep. Tyto všechny věci jsou rozhodující ke nepoškozenému fungování organismu. Jak správně vybrat běžecký pás:  zřetelem pro Vás bude asi výběr, jestli chcete běžecký pás, nebo jestli vám bude postačovat jenom svižnější krok. Jsou totiž dva stěžejní typy drah – motorové a nemotorové. Motorové dráhy jsou schopny uzpůsobit tempo běhu, i jestli-že trpíte tloušťkou. Což nás uvádí okamžitě na druhý aspekt možnosti. Je jím hmotnost. Zatížení běžeckého pásu pokaždé záleží na jeho kostře a výkonu motoru. Je podstatné si volit běžecký pás účelný na vaši hmotnost, nebo ho přeprogramovat na hmotnost všech jeho spotřebitelů. Závisí na tom celková vitalita aparátu. Další otázkou, kterou bychom měli brát v úvahu, je rozloha běžecké plochy. Ta se totiž mění. Pro příjemnější používání běžeckého pásu je třeba vybrat rozsáhlejší běžeckou dráhu. Jestli jste si vybrali běžecký pás pro svižnou chůzi, není zapotřebí hledat z drah o tloušťce vetší než 40 cm. Na druhou stranu, jestli potřebujete dráhu užívat na vyšší úrovni, budete muset vybírat z drah širších než 40 cm, které jsou lepší pro svižnější běh. Největší plocha je více než 46 cm. Tyto dráhy jsou schopny uspokojit co největší komfort při běhání nad rychlost 10km/h. Nemusíte si dávat pozor „kam šlapete“. Pokud mluvíme o pohodlí při běhání, je důležité se soustředit i na odpružení pásu. Pokud je pás skvěle odpružen, je zde mnohem menší možnost, že vás z běhání budou bolet klouby. S lepším odpružením klesá zatížení kloubů při každém kroku, který uděláte. Bohužel, pokud zvolíte pásy z nejnižší cenové skupiny, jsou většinou úplně bez odpružení. Dále platí, že čím dražší pás, tím lepší technologie odpružení. V neposlední řadě, pokud chceme náš běh na páse směřovat spíše k lepší kondici a zvýšení fyzické výkonnosti, je potřeba se zaměřit na možnost náklonu pásu. Některé pásy (z pravidla dražší) mohou měnit svůj náklon běžící plochy. Tato vlastnost nám pomůže při stavění fyzické kondice. Nejhlavnějším aspektem, na který byste měli však přihlížet, jsou peníze. Pokud budete potřebovat kvalitní pás, který bude odpružený, s výkonným motorem a schopností náklonu, musíte počítat s vyšší pořizovací hodnotou. Pokud si ale připlatíte, budete mít větší možnosti i co se týče softwarového zázemí. Dražší běhací pásy mají totiž ovládací lištu, který je schopný přehrávat například mp3, videa a podobné vychytávky.

Sorry, the comment form is closed at this time.