Lis 062013
 

vzdělávací kurzy a školení přizpůsobujeme aktuálním změnám v zákonech a nejnovějším trendům v mnoha oblastech a oborech. Na každém školení jsou vám k dispozici špičkoví lektoři s bohatými zkušenostmi z praxe, kteří vás naučí, jak získané poznatky využít právě v praxi pro osobnostní, kariérní nebo firemní růst. Díky interaktivním metodám výuky a důrazu na srozumitelnost výkladu vám vzdělávací kurzy pomohou dosáhnout lepších výsledků v oboru, zvýšit kvalifikaci a zefektivnit zaběhlé firemní procesy.

Vyrovnaná firemní kultura je základem dlouhodobého úspěchu firmy. Taková kultura však není jen nadefinována majiteli, ale také vysvětlena, pochopena, akceptována a v praxi „žita“ všemi zaměstnanci. Je proto potřeba si uvědomit, že jedním z jejích základních stavebních pilířů je komplexně pojaté vzdělávání a motivace zaměstnanců.

Vnitrofiremní vzdělávání můžeme rozdělit do dvou oblastí:

  1. Interní předávání zkušeností a znalostí uvnitř firmy a vlastní motivovanost zaměstnanců.
  2. Propracovaná strategie firemního vzdělávání zahrnující firemní kurzy a školení, které zaměstnance obohatí o nejnovější poznatky z daného oboru a jejich využití v praxi.

Jak na marketingovou strategii

Žádná obchodní či marketingová strategie není dokonalá. Kurzy marketingu s lektory z praxe vám poodhalí, jak takové nedostatky objevit a adekvátně řešit. Zdokonalíte své vědomosti v oblasti obchodního práva a také taktiku komunikace se zákazníky tak, aby se vylepšil jejich zážitek při používání produktů či služeb. Všechny kurzy jsou koncipovány tak, aby korespondovaly s požadavky, potřebami a cíli českých firem. Nezapomeňte, že marketing funguje jen tehdy, když se mu zodpovědně věnujete, znáte své zákazníky, reagujete na nastupující trendy a neustále se vzděláváte.

Sorry, the comment form is closed at this time.