Jak správně vybrat efektivní internetovou reklamu?

Pokud aktuálně řešíte otázku toho, jak dostat Vaše internetové stránky do předních pozic vyhledávání na Seznam.cz nebo Google, jistě jste zaslechly pojem PPC reklama, nebo také reklama ve vyhledávačích. Zkratka PPC znamená pay per click – tedy plať za proklik. Ano, je tomu skutečně tak. V systému těchto reklam neplatíte za zobrazení, ale až za skutečného uživatele, kterého osloví text vaší reklamy a ten poté vstoupí na Vaše stránky. Jednotlivé prokliky se odčerpávají z předem vloženého finančního kreditu.

Reklama šitá na míru

PPC reklama je jedním z nejúspěšnějších modelů internetového marketingu. Tyto PPC kampaně se zobrazují na více než 90% reklamních ploch na českém internetu. Nejvíce využívané systémy jsou Sklik od společnosti Seznam.cz a také AdWords od Google. Další variantou jsou tzv. kontextové systémy jako Etarget a bbKontext. Vaší reklamu můžete také nechat zobrazovat na sociální síti Facebook. Ve srovnání se špatně uchopitelnou bannerovou reklamou jsou PPC kampaně tím pravým způsobem, jak cíleně obchodovat a propagovat svoje produkty a služby. Reklamu jednoduchým nastavením zacílíte do jednotlivých krajů, nastavíte si časové plánování, pokud je pro obor důležité a reklamu také můžete kdykoli pozastavit a znovu spustit. Stačí se zamyslet nad klíčovými slovy, podle kterých vás vaši zákazníci budou na internetu hledat. Jednotlivé textové inzeráty se poté mezi sebou řadí na základě aukčního systému a posouzení míry prokliku.

Oslovte především ty, kteří mají zájem o to, co děláte

Pokud budete v rámci podpory svého podnikání rozdávat letáky, nebo se zaměříte na bannerovou reklamu, nikdy nemůžete oslovit přímo ty, kteří hledají vámi nabízené služby nebo zboží. Tato nepřímo cílená reklama se většinou dostane k těm, co původně hledali něco úplně jiného. Zabýváte se prodejem dětského nábytku? Nemá tedy smysl oslovovat letáčkem někoho, kdo právě shání nový mobilní telefon nebo kontaktní čočky. Proklikovou reklamou cíleně oslovíte pouze potencionální klienty, kteří do vyhledáváčů zadávají slova spojená s vaším oborem podnikání.

Svěřte své finance odborníkům

V rámci založení a správy PPC kampaní od společnosti Best For Net, s.r.o. získáte okamžité zvýšení návštěvnosti Vašeho webu a tím také zvýšení obratu a zisku. Ceny jednotlivých prokliků a celkový rozpočet vždy nastavujeme přesně na míru dané kampaně. Zacílíme Vaše zobrazení do daných regionů, ze kterých zákazníky hledáte. Pokud míváte během roku různé nabídky, termínované nebo sezónní akce na služby a zboží, v rámci správy kampaně vám vždy upravíme textové inzeráty i jejich pozice. U všech kampaní provádíme podrobné vyhodnocení, díky kterému vám doporučíme postupy internetového marketingu pro další období. Nemusíte si dělat starosti ani se samotným založením kampaně. Provedeme analýzu vašich klíčových slov, podle kterých vás klienti budou hledat, vybereme reklamní plochy, kde se budou inzeráty zobrazovat a navrhneme také optimální řešení rozpočtu. Samozřejmostí je sepsání poutavých textů, které jsou pro tento druh reklamy velmi důležité.