Proč přicházíme o zákazníky

Přemýšlíte nad tím proč Vám klesají zisky Vaší firmy? Zde jsme vybrali nejčastější důvody důvody, proč změnit marketingovou firmu a jak si vybrat tu správnou.

NÁKLADY NA PROPAGACI VAŠÍ FIRMY JSOU VYSOKÉ
Každému oboru by se měl věnovat vždy odborník. Daně asi taky nesvěříte někomu kdo na takovou práci nemá patřičné vzdělání. Důvody pro změnu v propagaci mohou být různé, každopádně, kdo neinvestuje do propagace – toho nikdo nenajde. Nejčastěji to může být tím, že firma která se o vás stará dělá jen to co vy po ní chce. Další důvod může být i ten, že Vám doporučuje jimi vyzkoušené postupy, ale tyto postupy dobře fungovali před nějakým časem a dnes jsou už pase. Důležitým hlediskem jsou i peníze, jsou možnosti které jsou levné, ale přesto účinné. „Například drahá televizní reklama už taky není co bývala, dnes světu vládne především internet,“ vyjmenovává Pavel Hrejsemnou, odborník na firemní marketing společnosti SROZUMEM cz.

KOMUNIKUJE S VÁMI VAŠE MARKETINGOVÁ FIRMA?
Jeden z nejčastějších důvod změny marketingové firmy je způsob komunikace. Minimální nebo dokonce žádná komunikace a poskytování informací ze světa marketingu klientovi obvykle vede k poklesu povědomí o vaší firmě či značce. Nejde naplánovat efektivně propagaci na několik let do předu.

VYMĚŇTE MARKETINGOVOU FIRMU, KDYŽ VÁM KLESAJÍ ZISKY
Jeden z dalším důvodem změny marketingové firmy mohou být chyby ve strategii reklamních kampaní a samotné propagace. Vaše podnikání se musí otevřít světu většině bohatě stačí naší zemi.

JE VAŠE MARKETINGOVÁ FIRMA DRAHÁ?
Důvodem změny marketingové firmy může být i vysoká cena za její služby. Každopádně ten kdo je nejlevnější, nezaručuje, že se ve svém oboru dále vzdělává, má styky v českých medií a zná aktuální trendy v marketingu. „Naše společnost v oblasti firemního marketingu se pohybuje od roku 1994, tedy letos je to dvacet let a proto víme co děláme,“ říká Pavel Hrejsemnou.

JAK SI VYBRAT DOBROU MARKETINGOVOU FIRMU?
Už jste se rozhodli změnit marketingovou firmu? Ale jak si vybrat dobře? Jak nenaletět? „Nejjednodušší je se podívat na reference, tím, že do Vámi vytipované marketingové firmy zavoláte a domluvíte si schůzku, ideálně aby Vás jejich odborník navštívil osobně u Vás ve firmě. Když Vás navštíví osobně, bude mít rovnou přesnější představu co by bylo pro Vás vhodné. Je mi jasné, že to ne vždy jde osobně, sami se staráme o firmy které jsou z druhého konce republiky, přesto nám spolupráce dlouhodobě vychází, a čas od času se i tak sejdeme,“ radí odborník z firmy SROZUMEM cz