Čtyři roky užívání potvrdily potenciál Facebook PPC

Již přibližně 4 roky mají firmy možnost inzerovat i na sociálních sítích. Reklama na Facebooku v ČR rychle získala své místo v online marketingu. Mnoha firmám přinesla velký užitek, přemýšleli jste už o ní?

Proč investovat do Facebook PPC kampaní?

Oproti klasickému vedení PPC kampaní vytvořených v nástrojích AdWords nebo Seznam Sklik, kde je převážně cíleno na konkrétní klíčová slova, PPC kampaně na Facebooku umožňují zacílení na konkrétní uživatele dle jeho charakteristik.

Hlavním argumentem by však měl být obrovský meziroční nárůst uživatelů této sociální sítě, který v současné době na našem území atakuje hranici 4 miliónů! Do inzerátu PPC Facebook umožňuje vkládat obrázky a podstatně delší text. Reklamní sdělení je tak obsáhlejší a atraktivnější. Na inzerátu navíc není uvedena URL adresa odkazu, což může být také výhoda.

Při výčtu pozitiv také nesmíme zapomenout na to, že se pohybujeme na sociální síti. Sociální média jsou dnes velmi silným nástrojem, kterým lze oslovit potenciální zákazníky a rychle šířit reklamní sdělení, tedy pokud je inzerát kvalitní.

Jaký má reklama na Facebooku hlavní přínos?

  • Marketing na sociálních sítích je ve srovnání s tradičními PPC kampaněmi velmi levný (kromě LinkedIn).
  • Cílení dle osobních charakteristik umožňuje oslovení relevantního publika.
  • Facebook se může pochlubit velice dobrým operativním řízením. Od návrhu až po uveřejnění inzerátu z pravidla uběhne jen několik hodin.
  • Inzeráty mohou odkazovat na váš web a také na firemní FB stránky.
  • Zvyšuje návštěvnost vašich stránek a má pozitivní vliv na SEO.
  • Je velmi silným marketingovým kanálem pro komunikaci s veřejností.