Jaké osvědčené postupy mohou zajistit úspěch chatbota na helpdesku?

Asociace za lepší ICT řešení přináší mnoho zajímavých a inovativních řešení. Přináší informace z oblastí ERP, CRM, datových center, chatbotů a v neposlední řadě i nových zajímavých technologií. Pravidelně o tom všem informujte na svém blogu. Dnes pro vás máme jeden tip na nový článek s titulkem “Jaké osvědčené postupy mohou zajistit úspěch chatbota na helpdesku?“.

Pět strategických zásad

V článku se dozvíte, že aby společnosti dosáhly úspěchu v zavádění a provozu chatbota, je dobré uplatnit 5 následujících zásad:

  1. Vytvořte fungující tým pro chatboty s přispěním různých oddělení
  2. Mějte uživatelskou zkušenost jako nejvyšší prioritu
  3. Vybírejte nástroje na základě stávajících odborných znalostí a držte se funkcí OOTB
  4. Naplánujte praktické zavedení schopností
  5. Měřte to, na čem skutečně záleží: úspěšnost uživatelů

Více se již dočtete v článku https://lepsi-reseni.cz/postupy-pro-zajisteni-uspechu-chatbota/

zdroj: https://lepsi-reseni.cz/postupy-pro-zajisteni-uspechu-chatbota/