Bře 252012
 

Kvalitní pracovní oděvy plní řadu funkcí

Pryč jsou časy umaštěných montérek a levných bot. I soudce má svůj pracovní oblek – talár, lékař svůj plášť a strážný uniformu. Pracovní oděvy působí elegantně, chrání tělo a smyslové orgány a zmírňují nebo zamezují úrazům. Mnohé firmy prezentují svoje výrobky a služby právě pomocí jednotného a slušivého pracovního oblečení.

Široký sortiment pracovních oděvů a ochranných pomůcek

Pracovní oděvy musejí chránit, dobře vypadat a umožňovat neomezený výkon povolání. Proto existuje velký sortiment pracovních oděvů pro všechny druhy provozů. Slušivé a nemačkavé pro zdravotní personál, pohodlné, odolné a reflexní pro dopravní provoz, pevné a odolné pro chemické a stavební společnosti. A rozhodně jsou příjemnější než staré, seprané montérky nebo prošlapané polobotky.

Pracovní oděvy nejsou drahé, ale musejí být vhodné

Zaměstnanec často tvrdí, že pracovní oděvy jsou nepohodlné, ochranné pomůcky nepříjemné a obuv těžká. Tato výmluva dávno neplatí. Klasické montérky ustoupily pevným a příjemným materiálům. Kalhoty jsou přizpůsobené pohybu na pracovišti a rozlišují ženské a mužské tvary. Zástěry se vyrábějí v různých provedeních a velikostech, aby zajišťovaly pracovní pohyb a přitom ochránily pracovníka. Pracovní obuv zajistí ochranu nohou před pádem předmětů i nastoupením na tvrdé nebo ostré hrany.

Pracovní oděvy a ochranné pomůcky chrání zdraví

Podceňování ochrany zdraví se může vymstít. Pracovní oděvy a ochranné pomůcky předcházejí možnostem úrazů. Chrání zrak, sluch a hmat před poškozením, které by jinak mohlo mít trvalé následky. Tlumí nárazy, zamezují odřeninám a pomáhají překonat nepohodlí terénu. Na frekventovaných místech jsou vyztužené a pro potřeby nářadí mají nášivky a kapsy.

Pracovní oděvy reprezentují společnost a jsou praktické

Firmy často podceňují reklamu, kterou jim zdarma zajišťují zaměstnanci. Raději zaplatí za marketing, než za firemní pracovní oděv. Ale kvalitní oblečení v jednotných barvách nejen chrání zaměstnance, ale zaměstnavateli poslouží jako neplacená, chodící reklama. Každý zákazník ocení vzhled, střih a kvalitu firemního oblečení, protože vypovídá o solidnosti a dobrém finančním zázemí. Barvou a střihem je také možné odlišit jednotlivé profese nebo zajistit kontrolu pohybu pracovníků. Pracovní oděvy plní řadu funkcí a nevyplatí se je podceňovat.

Sorry, the comment form is closed at this time.