Čvc 112012
 

Virtuální AC

Agentura Motiv P úspěšně uvedla do provozu Virtuální Assessment Centre. Jedná se o jedinečný, komplexní a flexibilní produkt, který může být použit pro výběrová řízení, rozvoj klíčových pracovníků či měření efektivity manažerského vzdělávání.

Virtuální Assessment Centre sami na sobě testovali zaměstnanci Motiv P. Vše probíhalo ve virtuálním prostředí v průběhu jednoho týdne. Každý z účastníků si nejprve zvolil svého avatara, který jej v tomto prostředí zastupoval, a poté se již pustil do řešení dilemat, odpovídal na otázky z interview, znalostního testu a vyplnil dialogsimulátor. Na závěr pak účastníci zapáleně diskutovali o nejlepším řešení předložené modelové situace.

Dojmy účastníků po absolvování úvodního Virtuálního Assessment Centre byly pozitivní. Účastníci ocenili zejména možnost zapojit se do testování z pohodlí domova v čase, který jim vyhovoval. Zpětná vazba od účastníků pak posloužila k doladění posledních detailů před vstupem na trh.

V případě zájmu nás prosím kontaktujte.

Sorry, the comment form is closed at this time.