Jak napsat PR články, aby je někdo četl

Jak se dají publikovat PR články? To je otázka, kterou slýchám téměř denně. Odpovědi jsou dvě, jednoduchá a složitá. První odpovědí na to, jak publikovat PR články na webu je to, že PR články jsou dobré a špatné. Druhou odpovědí na otázku jak psát PR články je to, že se PR článek napíše tak, aby ho umístil nějaký z renomovaných webů. Tyto PR weby nebo chcete-li e-ziny ale neuveřejní všechny dobré PR články. Dobrý web na publikování PR článků uveřejní jen takový PR článek, který je skutečně jedinečný a který si najde svého čtenáře.

Jak napsat opravdu kvalitní PR článek

Psaní a publikování vůbec je věcí, kterou se zabývám dlouhou dobu a můžu říct, že psaní PR článků je věc návyková a činí mi radsot takové PR články psát. Každý takový PR článek je totiž pěknou výzvou pro autora. Ono totiž být autorem PR článku není jen tak, co když si váš PR článek někdo nakonec vyhledá a dokonce přečte! Pak se takový zbloudilý čtenář dozví i jméno autora. A to by pro autora mohla být i ostuda, kdyby PR článek odflákl nebo dokonce někde opsal…

Kdo a kde může publikovat PR články

Někde jsem četl názory různých mediálních firem, potažmo jejich odborníků na to, jestli má cenu a pro koho vlastně, má cenu PR články publikovat. Na druhou stranu jsem viděl toto: Už jako malá firma jsme se snažili dělat věci dobře, ne vždy se to podařilo, ale nakonec jsme našli svůj styl a lidem jsme se začali líbít. Přibližně v té době jsme se začali zabývat tím, jak bysme se mohli dále zviditelnit. Napadlo nás využít psaní PR článků v naší PR strategii. A jelikož jsme chtěli být dobří ve všem co dělám, tak jsme chtěli být dobří i v psaní PR článků. Psali jsme tedy PR články jen do médií, která byla kvalitní a která ignorovala špatné PR články. Po čase se nám začalo dařit a naše Pr články začaly být dostatečně kvalitní i pro renomované PR weby.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *