Pneu pro léto

Potřebný rozměr letní pneu naleznete na bočnici, které již na autě máte. Je uveden i ve velkém technickém průkazu TP. Kvalitní letní pneu přímo z oficiální distribuce zajistí potřebnou přilnavost osobního vozu k silnici za horkého suchého či deštivého počasí. Levné letní pneumatiky nejasného původu nebo výrobce může mít vliv na jízdní vlastnosti i životnost pneu.

V případě, že chcete použít jiný rozměr levné letních pneu nebo současně i disků, než je ve VTP, pak Vám na požádání vystavíme typový list. Na základě něho si můžete změnu rozměrů nechat zapsat. Nebudete mít pak problémy při kontrolách STK či Policie ČR – pneu zimní .

Proč mít letní pneumatiky na osobním autě?

Letní pneumatiky jsou připraveny k ideálním jízdním vlastnostem za letního počasí. Tedy kdy Vás mimo horkého slunečného počasí může zastihnout i vydatný déšť. Pak každý řidič očekává, že jej letní levnější gumy podrží na vozovce a předejde tak nebezpečnému aquaplaningu. Při poklesu teplot pod 7°C je ovšem dobré využívat již pneu na zimu.

Hloubka letního vzorku pneu

Doporučujeme pravidelné kontroly vzorků letních pneumatik. Podle zákona musí být nejméně 1,6 mm. Pro kontrolu hloubky vzorku pneu pomáhají značky v drážkách gumy. U letní gumy je doporučen vzorek nejméně 2 mm! Každý rok pneumatiky odborně vyvažte a seřiďte geometrii. Předejdete většímu opotřebení pneumatik a ovlivníte jízdní vlastnosti vozu!

Texty o gumách navíc:

Hlavními třemi tématy projektu jsou tedy metody řízení dopravy ve městech, modelování dopravy a dopravního proudu a metody sběru dopravních dat pneumatiky na zimu , včetně automatických aplikací (senzory, videodetekce,…) a následné vyhodnocení dat. Každá metoda má však své limity a přesnost a nemusí tak být vhodná pro různé účely. Tomáš Keller mašinka české djáhy Řízení dopravy Hlavní oblastí zájmu projektu jsou systémy řízení dopravy v různých podmínkách a s různými požadavky.

S využitím moderních softwarových nástrojů kola s pneu je tak možné ověřovat vhodnost či nevhodnost navrhovaných řešení a předcházet tak zbytečným finančním nákladům. Využívají se různé dopravní detektory a metody dopravních průzkumů s ohledem na potřeby získavaných nejlevnější dat. Pro práci jsou využívány rozsáhlé zkušenosti z řízení dopravy v Praze, Brně a v Plzni. Cíle a náplň výhodné projektu pneu Oblast zájmu projektu by se dala rozdělit do třech tématických okruhů.