Úno 012013
 

Výraz „Kdo není na internetu, jakoby nebyl“ je používáno již několik let, ale stále platí. Je až neuvěřitelné, že v dnešní době existují společnosti, které nemají vlastní webovou prezentaci a zákazníci je tak hledají jen velice obtížně, spíše vůbec. Přitom by měly být webové stránky vizitkou každé firmy a zároveň zdrojem informací o produktech a službách, které společnost nabízí. 

Některé firmy sahají po jednoduchých webových stránkách, které lze zdarma vytvořit pomocí služby na internetu. Je to jedna z možností, jak snížit náklady na internetový marketing a mnoha společnostem takové řešení vyhovuje. Tvorba webových stránek ,pokud se chce firma na internetu prezentovat v tom nejlepším světle, nestačí jen strohá webová prezentace mdlého a nudného designu, naplněná reklamním textem. Dobrý webdesign není jenom grafický styl internetových stránek, ale hlavně vede návštěvníka webu k danému cíli. Ať už je cílem webu objednání zboží, vyplnění formuláře nebo sdílení obsahu na sociálních sítích, skvěle promyslený design www stránek pomáhá návštěvníkům, aby našli to, proč na web přišli. Dokonalý webdesign olomouc neruší, v ideálním případě by si ho návštěvník neměl ani všimnout, musí být absolutně vyvážený, ctít cíl a obor stránek a maximálně zvýrazňovat důležité informace, které návštěvník hledá. Jednoduchá poučka říká, že dokonalý webdesign dělá s návštěvníka zákazníka. 

Sorry, the comment form is closed at this time.