Zář 212014
 

Pokud zákazník o vaší společnosti neví, jen těžko bude právě vaše služby požadovat. Způsobů, jak o sobě vědět je nespočet. Některé vsázejí na reklamu v masmédiích. Zaručeně se jedná o tu nejefektivnější reklamu, která se dostane do celosvětového povědomí. Čemuž je bohužel také přímo úměrná její cena, která by mohla kteroukoliv menší společnost stát také její existenci. Proto není hanba, přistoupit na sice méně masivní, ale zato rozpočtově přijatelnější variantu, a to pořídit vaší společnosti propagační předměty. Například v tomto ohledu můžete využít možnost zvanou potisk na textil.

Nápad, design, realizace

Základem celého úspěchu je dobrý, popřípadě vtipný nápad, který bude široké veřejnosti blízký a tudíž i co nejvíce zapamatovatelný. Někteří kreativní zákazníci přijdou do společností zabývající se grafickým zpracováním a sítotiskovým tiskem s jasným nápadem a představou, přes kterou, jak se říká, nejede vlak. Pokud je jeho nápad realizovatelný, rozhodně je tato varianta tou nejlepší. Někdy ovšem zákazníci potřebují se samotným nápadem pomoci, nebo alespoň trošku popostrčit. K tomu bohatě stačí, aby měli alespoň přibližnou představu, co by jejich firemní tričko, mikina, čepice nebo ponožky měli obsahovat, tedy jakou barvu, slogan, logo, grafický obrázek. Zbytek už je práce odborníků, kteří zákazníkovi nabídnou několik designových návrhů, se kterými se za spolupráce zákazníků dále pracuje a tvoří k dokonalosti a spokojenosti. Poté už následuje jen samotná realizace tisku na textil.

Každá společnost by si měla na své propagaci a PR zakládat. Dobré jméno je bezesporu ta nejlepší vizitka, kterou může mít. Když k tomu ovšem přihodí propisky se jménem společnosti, nějaké dárkové předměty například v podobě triček, mikin nebo čepic, je zaručené, že při jejich oblibě v nošení se o vaší společnosti dozví i tak, kde byste to možná ani nečekali.

Sorry, the comment form is closed at this time.