Ferratum půjčka pro kohokoliv

Určitě jste o ní již někdy slyšeli. Ferratum pujcka je online půjčka, kterou poskytuje nadnárodní finská společnost Ferratum Group. Funguje již ve více jak třiceti zemích světa a za dobu svého působení si získala více jak milion spokojených zákazníků, kteří se neustále vracejí. Ferratum pujcku si můžete sjednat i v České republice, jelikož i zde má svoji pobočku Ferratum Czech s.r.o. Jedná se o krátkodobou půjčku, kterou si můžete sjednat buď přes internet nebo sms. Tato půjčka je ideální pro ty, kteří potřebují co nejrychleji menší obnos peněz, což se hodí obzvláště těsně před výplatou, kdy máte obvykle hluboko do kapsy. S půjčkou Ferratum si můžete půjčit až deset tisíc korun a obdržíte je už do druhého dne. Půjčit si může každý, komu již bylo 21 let a nemá u společnosti žádné nezaplacené dluhy. Stačí pak jen vyplnit krátký formulář, napsat požadovanou částku a vyčkat několik minut na schválení. K této půjčce nepotřebujete žádné potvrzení příjmu, jedná se o tak zvanou půjčku bez ručení. Ferratum půjčka je rychlá, spolehlivá a diskrétní. Tak proč ještě váháte, navštivte stránky ?

Založení nové firmy

Jako silné, osobnosti, která je doslova mistrem svého oboru, se jistě alespoň jednou ve své dosavadní praxi naskytla možnost zkusit vlastní podnikání.

Nemám čas, založit si s.r.o.

Jenže ač jste ve svém oboru kovaní, samotnému zakládání firmy moc nerozumíte. Proto neustále váháte, zda se o to pokusit a být už konečně, jak se říká – vlastním pánem, jež by mohl, při stejném objemu práce, vydělat mnohem více peněz. Bohužel si nejste jistí, jak se vším naložit správně, a na samotnou realizaci spojenou se vším tím papírováním nemáte, nebo nechcete mít čas.

Vlastní firma, proč ne?

Zdá se jako nemožné, i při takových podmínkách mít vlastní společnost s ručením omezeným? Ale kdepak. Dnešní svět nabízí množství služeb a obecně se věci mají tak, že pokud něco neumíte, nevíte, nebo nemáte právě čas, pak za vás vyřídí jiní. Postačí pouze vhodná domluva a založení společnosti nemusíte řešit vy sami a můžete využít služeb například společnosti Profi-kancelář.

Využijte služeb odborníků

Její odborně proškolený pracovník klientovi poradí se všemi úkony, jež je nutné pro založení firmy provést. Na základě plné moci pak zařídí veškeré kroky nezbytné k založení firmy Potom postačí pouze osobní přítomnost podnikatele, budoucího jednatele, u notáře. S ním sepíše notářský zápis. Návrh notářského zápisu již bude mít připravený od Profi-kanceláře. Pracovník Profi-kanceláře pak zajistí zbývající úkony:

  • prokázání složení základního kapitálu,
  • zápis firmy do obchodního rejstříku,
  • zřízení živnostenského oprávnění,
  • přihlášení na finančním úřadě.

Proces založení firmy trvá cca 10 pracovních dnů. Po té klient obdrží veškeré registrační dokumenty od jednotlivých úřadů a může podnikat.

Ready-made společnost je také řešením

Pro podnikatele, kteří potřebují založit společnost rychleji, existuje možnost koupit již založenou, tzv. ready-made společnost. Jedná se o společnost, která již byla založena, zapsána do obchodního rejstříku a má plně splacený základní kapitál. Zároveň nikdy nevykonávala žádnou činnost, nemá tedy žádné závazky a pohledávky. Jedná-li se o starší společnost, má v obchodním rejstříku zveřejněné účetní závěrky. Při koupi ready-made společnosti je v obchodním rejstříku provedena změna v osobě společníka a jednatele společnosti. Při té příležitosti může být změněn název společnosti.

V případě založení s.r.o. nebo koupě ready made společnosti Profi-kancelář poskytuje 15% slevu na všechny služby virtuální kanceláře. Firma tak může mít sídlo na prestižní pražské adrese. V rámci služeb Profi-kanceláře pak může využívat recepci, sekretariát či telefonní linku s operátorem.

Virtuální kancelář – programy a služby

Řadíte se vy sami mezi pracovně vytížené lidi? Kancelář využíváte pouze sporadicky? Odrazují vás vysoké náklady za tyto prostory na prestižních pražských adresách? Přesto byste se rádi takovou kanceláří pyšnili? Právě pro vás přinášíme jedinečné řešení a to formou virtuální kanceláře, kterou vám může zprostředkovat společnost Profi-kancelář s.r.o.

Programy společnosti Profi-kancelář

Virtuální kancelář si můžete zvolit v jednotlivých kancelářských centrech naší společnosti. Sídla firmy jsou nabízeny ve třech variantách a navíc je zpřístupněn program moje PROFI, u něhož si můžete požadované služby nastavit přímo na míru.

Program Mini-sídlo

Virtuální kancelář v základu nabízí program Mini-sídlo a jeho hlavní charakteristika je kontaktní adresa vaší společnosti na naší pražské adrese a to Praha 1, Praha 2, Praha 3 nebo Praha 9.

Program Profi-sídlo

Profi-sídlo je našimi klienty oblíbenou variantou virtuální kanceláře, která nabízí poskytnutí sídla společnosti či kontaktní adresy firmy. Navíc máte neomezený příjem a měsíční přeposílání korespondence. Dále je k dispozici i vlastní pevná linka s přesměrováním na váš telefon. Bude-li potřeba jednat s úřady, zasedací místnost můžete využít zdarma. Dopisy vám jsou v rámci Profi-sídla dostupné online či s upozorněním na e-mail.

Program Profi-kancelář

Dalším produktovým balíčkem je program Profi-kancelář, který nabízí komplexní služby virtuální kanceláře. Jedná se o rozšíření programu Profi-sídlo o týdenní přeposílání pošty, telefonní linku s operátorem, zasedací místností na dvě hodiny měsíčně zdarma a 20 % slevu na pronájem kanceláře. Platba probíhá po třech měsících. Operátor telefonní linky se představí jménem vaší firmy a přepojí zákazníka na vás či příjme vzkaz, který vám předá. Můžete si vybrat sídlo společnosti, aniž byste si pronajímali drahé budovy, v nichž by firma sídlila. Pokud můžete provádět svou práci z pohodlí domova, volte virtuální kancelář, která vám zásadně zjednoduší agendu a zefektivní provoz.

Máte možnost si vybrat program ze standardního ceníku, anebo si můžete vše nastavit sami v rámci programu moje PROFI, což je lákavá a často využívaná varianta. Naše společnost poskytující virtuální kancelář vám pouze naúčtuje jednotlivé poplatky za služby dle sazebníku.

Bližší informace a ceny společnosti Profi-kancelář získáte přímo na webové adrese www.profi-kancelar.cz nebo na bezplatné zákaznické lince 800 880 110.

ŽOS–EKO Vrútky spracovali za prvý polrok 313 opotrebovaných vozidiel

Za 1. polrok 2014 zhodnotil najväčší spracovateľ opotrebovaných vozidiel v Žilinskom kraji,  ŽOS-EKO, s. r. o., Vrútky, spolu 313 opotrebovaných osobných a nákladných vozidiel. Rok predtým to bolo o niečo viac, keď za prvých 6 mesiacov roku  2013, firma spracovala 372 autovrakov. Od získania autorizácie v roku 2005 zhodnotili v  ŽOS-EKO, s. r. o., Vrútky až doteraz 10 521 opotrebovaných osobných a nákladných vozidiel. Informovala o tom generálna riaditeľka spoločnosti ŽOS – EKO, s. r. o., Vrútky Jana Antošová.

 

,,Už niekoľko rokov za sebou stagnuje, či dokonca mierne klesá počet vozidiel odovzdaných na recykláciu. Môže za to pokračujúca zložitá situácia v slovenskej ekonomike, keď zákazníci vyčkávali s kúpou nových vozidiel  a tým sa zhoršil aj prísun opotrebovaných vozidiel odovzdaných na likvidáciu. Okrem recesie, situáciu v spracovaní autovrakov negatívne ovplyvnili aj predvlani zavedené nové poplatky za registrácie vozidiel, zníženie kúpnej sily v dôsledku zvýšenia odvodového a daňového zaťaženia podnikateľov i pracujúcich a zvýšenie počtu spracovateľov autovrakov,“ konštatovala J. Antošová.

 

Dodala, že medzi autovrakmi spracovanými vo Vrútkach, naďalej vedie značka Škoda (Favority, Felície a ostatné staré škodovky). Tie tvoria zhruba polovicu spracovaných áut. Zvyšnú polovicu reprezentujú značky VAZ, Ford, Opel, Peugeot, Mazda, Reunalt, Citroen, Seat, Toyota, Daewo, BMW, Nissan, Kia, Honda.

 

Odťahová služba ŽOS-EKO Vrútky bez poplatku staré auto odvezie a vo firme ekologicky zlikviduje. Odvoz autovraku zadarmo platí aj v celom Žilinskom, Trenčianskom a Banskobystrickom kraji, navyše majiteľ na starom aute, ktoré už doslúžilo, môže zarobiť 30 až 50 eur. Majitelia autovrakov v Žiline, či inde, kde ich nútene odťahujú z verejných priestranstiev, môžu ušetriť až 52 eur za ich nútené odtiahnutie, ak sa obrátia priamo na ŽOS-EKO, s. r. o., Vrútky. Stačí telefonát na číslo 0905205732 a je po starostiach.

 

Výška príspevku za autovrak sa vypláca dohodou a závisí na jeho stave a hmotnosti vozidla. Podmienkou, v súlade so zákonom, je najmenej 95 percentná celistvosť vozidla. V ŽOS-EKO vozidlo ekologicky rozoberú, karosériu rozstrihajú a jednotlivé suroviny dodajú na ďalšie spracovanie konečným spracovateľom. Majiteľ zároveň dostane potvrdenie o autorizovanej likvidácii auta, ktoré je potrebné na to, aby už nemusel platiť povinné zmluvné poistenie. Pokiaľ by sa však autovraku zbavil v nejakej neautorizovanej dielni, či na skládke, poistenie bude musieť platiť naďalej, pretože súčasná právna úprava mu neumožňuje auto odhlásiť.

 

ŽOS-EKO, s. r. o., Vrútky je najväčším spracovateľ autovrakov v Žilinskom kraji. V súčasnosti vie zhodnotiť staré vozidlo podľa typu na 90 – 95 %. Jedno auto s priemernou hmotnosťou cca 1000 kg obsahuje asi päťdesiat druhov rôznych materiálov a okolo desaťtisíc súčiastok. Časti vozidiel vo veľmi dobrom stave firma ponúka opravovniam i jednotlivcom ako náhradné súčiastky. Najväčší záujem je o karosárske diely, ktoré sú najčastejšie poškodené pri drobných haváriách, ako sú nárazníky, dvere, zrkadlá a pod. Ceny takýchto dielov sú často symbolické.

 

ŽOS – EKO, s. r. o., Vrútky je aj významným recyklátorom v oblasti zberu a skladovania odpadových olejov. Zároveň patrí k dvom najvýznamnejším spracovateľom batérií  a akumulátorov v SR, keď sa špecializuje predovšetkým na zber a likvidáciu nikel-kadmiových (Ni-Cd) akumulátorov a batérií. Firma má vytvorený komplexný systém zberu opotrebovaných alkalických batérií a akumulátorov.

 

Telefónne čísla ŽOS-EKO na odťah autovrakov:

0434205530

0434205531

0434205533

0905205732

0905757916

Počet spracovaných vozidiel v ŽOS-EKO za predchádzajúce obdobie od udelenia autorizácie:

 

 Rok 2005 2006 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013 1.polrok 2014
Počet kusov 107 926 1086 1597 2673 1099 1231 782 707  313