Kouzlo dávnověku

k vám právě přichází, přestože rok i pokrok už jsou někde zcela jinde. Nikdy ale není dobře zapomínat na vynálezy, které sice mají už na těle nějaký ten křížek, ale stále se mají plně k světu a stále jsou velmi oblíbené. Jednou z takových krásných věcí je třeba vodní dýmka. A když už vodní dýmky, tak samozřejmě jedině u nás.

Máme velice pestrý výběr, který neurazí žádného znalce a taky se to ještě nikdy nestalo. Najdete u nás jak vodní dýmku Aladin a všechny další možné, tak i veškeré příslušenství, které se k této kuřácké aparatuře váže a bez kterého vodní dýmka prostě nemůže být. Žhaviče, minerální kamínky, melasu, tabáčky. Prostě na co si jen znalec vzpomene. Vítáme každého, kdo umí sortiment ocenit a my následně oceníme jeho. Proto se k nám spousta lidí vrací. Protože ví, že to děláme s láskou.

Event management

Event management společnosti Select Agency se pyšní individuálním přístupem ke každé zakázce, ke všem potřebám a nárokům klienta. Základem jejich práce je osobní přístup a komunikace. Event management nalézá taková řešení, která jsou efektivní, jedinečná, atraktivní a mají vybraný styl. Na nudné a zdlouhavé konference a klasické komorní oslavy si nikdo nevzpomene, ale event pořádaný společností Select Agency má být něco netradičního, něco extra!

Eventová agentura je specializovaná společnost pro organizaci a realizaci nejrůznějších událostí a akcí. Ke své činnosti eventová agentura využívá event management, jehož hlavní náplní je příprava a organizace zvláštních akcí, např. firemní večírky, akce na podporu image firmy, různé společenské akce, rodinné oslavy apod. Akce neboli event může mít různou podobu, jako výletní, zájmové, relaxační i odborné akce pro potenciální zákazníky. Je jen na požadavcích zákazníka, jak si svůj event představuje. 

Hesla, kterých se drží náš realizační tým a vůbec celá eventová agentura jsou zkušenost, jedinečnost, spolehlivost a flexibilita. Každý člen týmu se snaží vyjít každému klientovi vstříc a vytvářet originální a jedinečné eventy s maximálním soustředěním na detail.

V dnešní uspěchané době má velmi málo lidí čas na vymýšlení, připravování, organizování a realizaci různých oslav či akcí. Proč se tedy stresovat a nenechat veškeré starosti na jiných? 

Jasná volby mezi Lelo produkty, je to Gigi

Inspirativní LELO na scénu

Lelo bylo v neděli brzy ráno probuzeno do zákulisí hotelu v blízkosti v Lincoln Center. Neříkám tak ani tak, ale v okamžiku, kdy jsem vstoupil do místnosti, kde bylo LELO měl jsem pocit, že to byl to pokoj, kde se usídlil a dokonce byl jeho autorem byl sám velký design.

Jak se dají sehnat všechny modely LELO?Lelo všechny druhy a typy

 Lelo, jehož obydlím a celé jeho početné rodiny včetně bratránka Gigi, který je v Lelo rodině ten nejroztomilejší. Získal jsem pár novinek z dílny LELO a chystám se je uveřejnit, chcete je vidět … Boty. Boty? Aha, boty. Takže mám pár parádních záběrů LELO. Jsou chycený z dobrýho úhlu ze zhora a pak se to jako otočí na spodní pohled anfas, je to, jako, když kolem těch perfektních LELO, obcházíš a chceš si je koupit. Ty proporce, ten materiál a zpracování. To je konstrukce jako mrakodrap.

Zdroje informací o LELO pro ženyKde a kdo kupuje LELO

Dvě věci jsou na tomhle rozhodně důležitý, říkám LELO a stojí za zapamatování. LELO s jarní barvou nadcházejícího roku a nové tvary od siliconového švédského království.Viděl jsem, jak LELO stojí s černou a bílou v pozadí za večerní lampy naprosto mě to ohromilo a rozhodl jsem se, že jedno LELO musím mít. Ty tvary lelo GIGI nebo Nina to je prostě čistá fantazie.

Je LELO drahé?

Ačkoliv je LELO drahé, je ale velmi oblíbené. Prostě za Luxus se musí zaplatit, zřejmě se to dosud všem vyplácí.

Česi znovu objavili krásy Slovenska

Sieť apartmánových zariadení Aplend zaznamenala od začiatku tohto roka nárast českých turistov medziročne o takmer 30 % v porovnaní s rokom 2011. Česi tvoria cca 35-40 % celoročných návštevníkov už viac než 4 roky, pričom uprednostňujú slovenské ubytovacie rezorty v rámci pobytových zájazdov. Ďalšou významnou skupinou sú maďarskí dovolenkári, ktorí sa však sústreďujú na zimnú sezónu, kedy obsadzujú takmer polovicu  ubytovacích zariadení Aplendu, hlavne na Donovaloch. Informoval o tom riaditeľ spoločnosti Aplend, s. r. o., Martin Rudolf Matejka.

 

,,Českí turisti už niekoľko rokov veľmi radi prichádzajú k nám na rekreáciu, dávajú prednosť horám, prírodným jazerám a slovenským kúpeľom. Do našich ubytovacích zariadení – aparthotelov a rezortov, s kapacitou asi 1100 lôžok, v Nízkych a Vysokých Tatrách, na Donovaloch, Martinských holiach a Malej Fatre sa pravidelne, v letnej či zimnej sezóne vrátia starší ľudia, ktorí tieto lokality poznajú z minulosti. Pribúdajú však aj celé rodiny s deťmi, často so starými rodičmi, či rodinnými priateľmi, ktorí preferujú apartmánové ubytovanie pred hotelovým. Šetria tak na strave, ktorú prispôsobujú vlastným požiadavkám. Vytvoria si jedinečné chvíle počas obeda, alebo večere, ktoré si sami navarili, v rodinnej atmosfére a pohode. Čaro nezabudnuteľnej dovolenky im dotvára atraktívne a zdravé prostredie, ktoré poskytuje aktívne trávenie voľného času, čo oceňujú hlavne mamičky s deťmi. Dostatok zelene v okolí našich apartmánov umožňuje deťom všetkých vekových skupín hrať napríklad futbal, volejbal, či tenis “, povedal R. Matejka.

 

Dodal, že menšie deti do desať rokov sa môžu v lokalitách zariadení Aplendu voľne pohybovať, pretože okolo nie je žiadna doprava ani zhustená premávka, takže rodičia sa nemusia báť, keď im deti vybehnú. V každom ubytovacom zariadení sa nachádza detský kútik, knižnica, kde rodičia môžu čítať, pokiaľ sa ich deti hrajú. Cez leto Aplend v Resorte Tatry Holiday rozbehol pilotný projekt detských animátorov, ktorí sa každý deň 2 hodiny venujú deťom klientov a rodičia tak majú priestor na spokojný oddych.

 

,,V apartmánových zariadeniach Aplend na Slovensku sa od začiatku tohto roku vystriedalo cca 14 000 domácich a zahraničných turistov. Česi navštevujú na Slovensku najmä Vysoké a Nízke Tatry, Slovenský raj, Oravu a Malú Fatru a termály na juhu Slovenska. Na rozdiel od slovenských turistov uprednostňujú viac dlhé túry, zaujímajú ich historické a kultúrne pamiatky a uprednostňujú aktívny oddych pred pasívnym. Veľkým lákadlom aparthotelov Aplend sú pre českých turistov ceny ubytovania, ktoré sú až dvojnásobne nižšie v porovnaní s poskytovateľmi tradičného ubytovania na Slovensku. Práve pomer vysokej kvality a dobrej ceny je rozhodujúcim faktorom návštevnosti. Okrem toho, má návštevník v cene zahrnuté aj tzv. soft služby – recepciu, upratovanie a raňajky. Zákazníci Aplend majú k dispozícii aj ďalší benefit, najlepšie horské a lyžiarske strediská na Slovensku“, konštatoval R. Matejka.

 

Zdôraznil, že česká klientela je pre slovenských hotelierov veľmi podstatná, rovnako aj domáca, ktorá z roka na rok tiež rastie. Slovensko považuje za destináciu, ktorá má budúcnosť. ,,Samozrejme je ešte čo robiť, ale za posledné roky sa zmenili podmienky cestovného ruchu k lepšiemu. Ak majitelia ubytovacích zariadení budú dbať o personál, aby bol slušný a priateľský, Slovensko sa veľmi rýchlo môže dostať ešte na vyššiu úroveň. Veľký úspech máme v zime na Donovaloch, kde v prevažnej miere maďarskí návštevníci prichádzajú za lyžovaním a horskou turistikou. Snažíme sa s nimi dohovoriť v ich jazyku. Maďarskí, českí, alebo poľskí klienti hľadajú po večeroch aj zábavu. Donovaly, ako jedno z mála stredísk na Slovensku, spĺňajú aj túto požiadavku. Niektorí prevádzkovatelia ubytovacích a stravovacích zariadení u nás však poňali cestovný ruch ako veľký biznis, ale zabudli na to, že klient sa chce zabaviť a niekedy stačí málo na to, aby vznikla pohoda. Všetci hovoria, ako je v Zakopanom plno, ale to je aj o tej zábave a dobrom jedle“, uzavrel R. Matejka.

 

Aplend má pre turistov v ponuke 16 ubytovacích zariadení, z toho priamo vlastní 368 lôžok, 336 má v dlhodobom prenájme a približne 400 spravuje formou marketingovo-obchodnej spolupráce, čiže zabezpečuje ich obsadenosť a predaj pobytov v nich. Medzi najvýznamnejších klientov patria veľké cestovné kancelárie z Čiech, Poľska, Maďarska, Nemecka, Ruska a Ukrajiny. Okrem toho ponúka apartmány aj v Bulharsku a Chorvátsku, kde plánuje ďalší rozvoj. Má v pláne pridať kapacity aj v strediskách s termálnymi bazénmi na južnom Slovensku a expanziu do českých lyžiarskych stredísk.

 

Viac informácií je na www.aplend.com