Přejít k obsahu webu

CYX.CZ – Katalog PR článků

Zlepši své SEO, získej zpětný odkaz

Publikuj vlastní článek:

  • Podmínky publikace článku

Kategorie PR článků:

  • Auto Moto (1 492)
  • Bydlení a domácnost (1 079)
  • Cestování (583)
  • Dům a zahrada (1 326)
  • Ekonomika a finance (650)
  • Hračky a děti (106)
  • Hudba (24)
  • Komunikace (71)
  • Kultura (93)
  • Móda (479)
  • Nemovitosti (90)
  • Počítače (100)
  • Průmysl (371)
  • Restaurace (50)
  • Služby (2 212)
  • Sport (198)
  • Technika (175)
  • Webdesing a Internet (105)
  • Zábava (644)
  • Zdraví (563)
  • Zvířata (38)

Nejnovější PR články:

  • Jak vyvinout chatbota pro vaši firmu v sedmi krocích
  • V jakém oboru podnikat
  • Založení s.r.o.
  • Články ze světa AI, BI a chatbotů
  • Odpovědný zástupce pro živnost
  • Proč si založit firemní blog?

Štítky

  • akryl
  • barevné uv gely
  • beton
  • betonové ploty
  • betonové ploty Plzeň
  • betonový plot
  • betonový plot Plzeň
  • beton plot
  • beton Plzeň
  • bio krby
  • deflektor
  • gel laky
  • kamna
  • komín
  • komín cena
  • komín nerez
  • komínová hlavice
  • komíny nerez
  • krb
  • krbová kamna
  • krbové vložky
  • krby
  • krby kamna
  • krby krbové vložky
  • laky na nehty
  • levné krby
  • nehtová modeláž
  • nehty
  • nerezové komíny
  • nerezový komín
  • okrasné ploty
  • oplocení
  • pilník na nehty
  • ploty
  • ploty Plzeň
  • ploty z betonu
  • Sídlo firmy
  • uv gely
  • uv lampa na nehty
  • virtuální kancelář
  • virtuální kancelář Praha
  • založení firmy
  • založení s.r.o.
  • založení společnosti
  • zdobení nehtů

Doporučujeme

  • Bdsm zoznamka
  • České kurvičky – sex seznamka a sex inzerce zdarma
  • Český Porno videa zdarma
  • erotická seznamka
  • erotická seznamka zdarma
  • erotický kontakt
  • Nejlepší seznamky

Počítadlo

PR Články » Služby » Grafická identita

Grafická identita

Velmi silným marketingovým nástrojem je jednotná grafická identita, která je snadno rozpoznatelná.

Cílová skupina tak má usnadněnou identifikaci firmy mezi konkurencí.

Každá firma by měla mít vytvořen manuál firemní grafické identity (tzv. corporate identity). Tento manuál následně výrazně usnadňuje tvorbu veškerých tiskovin a propagačních materiálů, ať už se jedná o vizitky, objednávky, letáky, firemní štíty, webové stránky, billboardy a veškeré další propagační materiály.

Při tvorbě firemního loga a výběru firemních barev je dobré se důkladně nad vším zamyslet. Kde a jak bude logo používané, jak bude vypadat na různě barevných podkladech, jak bude zapamatovatelné a jak bude vypadat vytvořené z různých materiálů. Platí, že někdy méně znamená více. Logo by mělo být dobře čitelné, dobře zapamatovatelné, spíše jednoduché a snadno použitelné při různých účelech. Je nutné si také uvědomit, že logo by mělo být čitelné, pokud bude malých rozměrů (např. natištěné na reklamních tužkách) a zároveň by logo mělo „lahodit oku“ pokud bude větších rozměrů (např. na billboardech).

S návrhem loga a výběrem hlavních firemních barev je vhodné současně vytvořit grafický manuál. Tím se usnadní tvorba veškerých firemních materiálů v budoucnu a vždy bude zajištěna grafická identita firmy.

Pokud se majitel firmy rozhodne vytvořit logo a sjednotit grafickou identitu své firmy, zjistí, že se nejedná o snadný úkol. Určitě se vyplatí poradit se zkušenými marketingovými odborníky, kteří s tvorbou corporate identity mají bohaté zkušenosti. Troufneme si tvrdit, že pracovníci naší marketingové společnosti ANERI s.r.o. tyto zkušenosti po třiceti letech existence firmy určitě mají. Neváhejte nás kontaktovat nejen při tvorbě vaší firemní identity, ale i při plánování vašich marketingových aktivit. Věříme, že vám dokážeme zefektivnit vaše kampaně a mnohdy i ušetřit nemalé peníze.

https://www.aneri.cz/sluzby/firemni-poradna/
https://www.aneri.cz/sluzby/marketingova-strategie/
https://www.aneri.cz/2020/12/15/graficka-identita/

Související příspěvky:

  1. Firemní identita
  2. Firemní identita
  3. Malíři Morava – Malíři pokojů a bytů
  4. Stále jen splácíte dluhy? Nechte si je odpustit!
Publikováno: 17.12.202017.12.2020Autor: ANERIRubriky: SlužbyŠtítky: corporate identity, firemní identita, Logo

Navigace pro příspěvek

Předchozí Předchozí příspěvek: Cenu zateplení ovlivňuje řada faktorů
Pokračovat Následující příspěvek: Poškození sluchu je nevratné
Používáme WordPress (v češtině).