Majitelé hospod a barů neodkládejte přípravy na EET

Podle Ministerstva pro místní rozvoj se první vlna elektronické evidence tržeb bude týkat více než 40.000 podniků. Přestože čas spuštění EET se neúprosně blíží, řada podnikatelů stále svou přípravu na zavedení elektronické evidence tržeb odkládá.

 

Podnikatelé, kteří přípravy nejčastěji odkládají, jsou provozovatelé menších podniků – barů s malým počtem míst, venkovských hospod, cukráren a kaváren. Největší obavy ze zavedení EET mají zejména provozovatelé malých hospod a pivnic, kteří doposud nepoužívali žádné pokladny a účty vypisovali na papírové lísky.

Tvůrci „chytré pokladny miniPOS“ chtějí všem podnikatelům, kteří se EET obávají, vzkázat, že jim se zavedením elektronické evidence tržeb v jejich podniku poradí a pomohou. Společně určitě najdou řešení, které nebude finančně náročné a pro daný provoz bude vhodné.

Řada majitelů, pro které provoz například bufetu představuje pouze určitý přivýdělek, uvažuje o ukončení své činnosti a uzavření své provozovny.

S „chytrou pokladnou miniPOS“ určitě elektronickou evidenci tržeb zvládnou i všichni provozovatelé malých stravovacích provozů, kteří mají ze zavedení EET velké obavy. Není potřeba žádné provozy zavírat a ukončovat podnikání stačí pouze včas začít vše řešit. Bojkotovat EET se určitě nevyplatí. Řešením je jednoduchá „chytrá pokladna miniPOS“.

https://www.minipos.cz/#/jednoducha

https://www.minipos.cz/majitele-hospod-a-baru-neodkladejte-pripravy-na-eet/

Co je potřeba pro přechod na EET

I provozovatelé malých stravovacích provozů jako jsou bary, kavárny, cukrárny, vinárny apod. budou potřebovat pro přechod na elektronickou evidenci tržeb připojení k internetu, potřebný program, tiskárnu a zařízení, na kterém účtenku vystaví (pokladnu, počítač, tablet nebo chytrý telefon).

 

Jednoduchým a levným řešením pro drobné podnikatele je „chytrá pokladna miniPOS“. Tento jednoduchý program si ti, kteří si rozumí s moderními technologiemi, mohou nainstalovat na své pokladní zařízení sami. Ti, kteří si nebudou s instalací jisti, mohou objednat odbornou instalaci pokladny přímo u tvůrců programu. Aplikace jim bude nainstalována na pokladnu včetně nastavení tiskárny. Zákazník obdrží svou pokladnu připravenou k provozu. Už ji jen zapne a může prodávat.

Tento odborník také poradí s výběrem vhodného zařízení pro konkrétní provozovnu. Samozřejmostí je poradenství s výběrem vhodného zařízení, samotná instalace programu, aktivace potřebné licence a příprava na ostrý provoz EET. Nikdo se nemusí obávat, že se bude muset dlouho učit program ovládat. Technik představí a vysvětlí jednotlivé funkce a proškolí majitele a případně i veškerý obsluhující personál.

Veškerá data jsou automaticky zálohována na externím zabezpečeném uložišti a majitel k nim má kdykoliv přístup.

Tvůrci programu miniPOS neustále sledují veškeré novinky a nařízení ohledně EET a případné změny okamžitě zapracovávají do programu. Program je tak u každého provozovatele automaticky aktualizován.

http://www.minipos.cz/sledujte-minipos/

https://www.minipos.cz/co-je-potreba-pro-prechod-na-eet/

EET pro bary a kavárny

Ani majitelé barů, kaváren, cukráren a ostatních malých stravovacích zařízení se nemusí elektronické evidence tržeb obávat.

 

Přestože se EET od 1. prosince týká všech poskytovatelů stravovacích a ubytovacích zařízení, nemusí si drobní podnikatelé kupovat žádné složité a drahé registrační pokladny. Elektronická evidence tržeb po technické stránce potřebuje pouze speciální program, který je schopný zaslat a zpětně přijmout přes internet požadované datové zprávy ze serverů Finanční správy. Je jedno, zda zařízením, ve kterém bude program instalován, bude registrační pokladna, počítač či tablet nebo pouze chytrý telefon. V žádném případě neplatí, že provozovatelé malých barů, kaváren cukráren a podobných zařízení musí kvůli EET nakoupit drahé a složité registrační pokladny. Většina podnikatelů již některé z uvedených zařízení vlastní, a tak pro ně nebude zavedení EET nijak finančně náročné.

Pokud si majitelé barů a kaváren nejsou jisti, jaké zařízení jim dostačuje nebo jaké zařízení si musí pořídit, je nejvhodnější se poradit s odborníky.

Jedním z nejjednodušších a nejlevnějších řešení je „chytrá pokladna miniPOS“. Tvůrci tohoto software ochotně poradí s instalací programu na stávající zařízení nebo doporučí a dodají vhodné zařízení pro konkrétní provozovnu. Samozřejmostí je zajištění technické podpory.

http://www.minipos.cz/#/podpora

https://www.minipos.cz/eet-pro-bary-a-kavarny/

Odborné založení společnosti s ručením omezeným

Víte, jak je obtížné založit v České republice novou společnost s ručením omezeným? Pravděpodobně se o tuto problematiku zajímáte a tak víte, že nejde o nic jednoduchého. Dle nedávno provedeného průzkumu dokonce patří ČR k nejhůře hodnoceným zemím na světě vůbec, pokud jde o náročnost procesu startu s.r.o. Chcete si ušetřit starosti a přitom mít firmu přesně podle vašich představ?

Založení s.r.o. na míru

Založení společnosti s ručením omezeným může v určitých případech trvat déle než měsíc. Navíc pokud nepatříte k odborníkům na právní náležitosti v oblasti podnikání, je vyřizování všech nezbytností stresujícím zážitek. Naštěstí existují specializované firmy, které vám umožní provést založení s.r.o. bez toho, že byste museli absolvovat maratón návštěv úřadů a sepisování dokumentace.

Profesionální partner pro založení nové s.r.o.

Využití profesionálů pro založení s.r.o. na klíč je mezi podnikateli čím dál populárnější. Kromě úspory nervů a papírování totiž přináší i zrychlení celého zakládacího procesu. Na vaši novou společnost tak nebudete muset čekat dlouhé týdny či měsíce. Ty nejlepší firmy jsou ochotny vám garantovat založení s.r.o. v přesně stanoveném termínu – nejčastěji do 10 dní, přičemž pokud by svůj závazek nesplnily, byly by pro vás jejich služby bezplatné.

Obraťte se na společnost Založení s.r.o. a vaše podnikání dostane naprosto novou a daleko lepší tvář. S výsledkem budete více, než spokojeni.