Pokladní systém pro malé podnikání

Jednoduché řešení pokladních systémů pro malé restaurace, bary, kavárny, ubytovací a gastro provozy nabízí systém miniPOS..

 

Jak funguje malá chytrá pokladna pro elektronickou evidenci tržeb (EET), kterou si drobní živnostníci mohou pořídit za minimální náklady?

Minipos je softwarové vybavení, které si nainstalujete na mobilní telefon nebo tablet. Pokladnu tak můžete nosit všude sebou nebo si ji umístit do stojánku ve své provozovně. Prodej zboží a služeb na pokladně je jednoduchý a velmi rychlý.

Nastavení je velice snadné. Na svém počítači si nastavíte adresu provozovny, naplníte ceník prodávaným zbožím a poskytovanými službami, které budete nabízet a nastavíte vzhled účtenek.

Prodej na pokladně je intuitivní a lze jej zajistit prostřednictvím pár kliků. Vyberete položky z ceníku, dáte zaplatit a vytisknete účtenku. Kdykoliv si můžete zobrazit přehled tržeb.

O elektronickou evidenci tržeb se nemusíte starat. Doklady na finanční správu provozovatel programu odesílá za vás. Pokladna funguje rychle i bez momentálního připojení k internetu. Po připojení se data sama přenesou. Veškeré prodejní doklady v elektronické podobě jsou uleženy na bezpečném místě a vy k nim máte kdykoliv a odkudkoliv přístup.

Neváhejte se zeptat na další podrobnosti systému miniPOS. Samozřejmostí je pomoc s instalací, nastavením i proškolením obsluhy.

http://www.minipos.cz/

http://www.minipos.cz/pokladni-system-pro-male-podnikani/

Povinnost EET se blíží

Zejména pro provozovatele hotelů, restaurací, barů, kaváren a ostatních stravovacích a ubytovacích provozů se blíží termín elektronické evidence tržeb.

 

Většina hotelů a větších restaurací už v současnosti využívá systém vlastních pokladen, které tisknou účtenky a často navíc slouží k evidenci stavu zásob a jejich program je propojen s účetnictvím firmy. Pro tyto firmy bude stačit dokoupit potřebný software a zajistit internetové připojení, které zajistí evidenci každé vydávané účtenky finančním úřadem.

Pro malé provozovny typu barů, kaváren, hospod a malých restaurací, jejichž provozovatelé doposud psali účtenky ručně, přinese elektronická evidence tržeb zvýšení nákladů na pořízení a následný provoz potřebného zařízení. Na druhou stranu i tito malí podnikatelé získají dokonalý přehled o tom, co a v jakém množství prodávají a prodej čeho je pro ně výhodný a co prodávají s minimálním ziskem či dokonce bez zisku.

Provozovatelé malých provozoven si nemusí pořizovat drahá a složitá zařízení. Jednoduchým a levným řešením je „chytrá pokladna“ miniPOS. Tuto pokladnu (software) si nainstalujete na chytrý mobilní telefon či na tablet. Můžete ji nosit vždy sebou a nebo si ji umístit do stojánku ve vaší provozovně.

Stačí připojit malou mobilní tiskárnu, kterou můžete vozit i na svých cestách. Prodej zboží a služeb na pokladně je velmi rychlý. Obsluha pokladny je jednoduchá a intuitivní. Pokladna má skvělé funkce, které každý živnostník ocení každý den.

http://www.minipos.cz/

http://www.minipos.cz/povinnost-eet-se-blizi/

Podnikové informační systémy pro firmy

Nějaký druh informačního systému je nedílnou součástí všech podniků a organizací. Lepší podnikové informační systémy znamenají lepší fungování firmy. A konečně dlouhodobě konkurenceschopná firma potřebuje skutečně konkurenceschopný systém.

Podle obecné definice je informační systém celek zahrnující HW, SW, lidi a procesy. Proto je z hlediska úspěšného fungování soukromé společnosti či státní organizace klíčové sladění všech čtyř složek informačního systému. Asociace za lepší ICT řešení pomáhá při výběru těch lepších řešení a sdílení osvědčených postupů, jejich ladění a následných inovací.

Celá řada firem a institucí usiluje o optimalizaci procesů, zvyšování produktivity zaměstnanců a vyšší míru automatizace činností. Proto je užitečné analyzovat podpůrné podnikové informační systémy (ERP, CRM, BI, DMS), jejich propojení a inovace v duchu probíhající digitální transformace celých ekonomických odvětví.

Asociace za lepší ICT řešení má pro vás řešení

Asociace za lepší ICT řešení -datová centra a podnikové informační systémyV rámci Asociace za lepší ICT řešení pro vás sestavíme poradní tým zkušených profesionálů z podobných organizací, se znalostí odpovídajících systémů a osvědčených konceptů použití. Konzultace vám zajistí profesionálové z firemního prostředí s bohatými znalostmi z praxe. Díky nezávislému pohledu a systematické analýze můžete najít ještě lepší řešení.

Informační systémy ERP, CRM, BI, DMS a ECM

K dispozici jsou vám rovněž přehledy lepších řešení na českém trhu, vhodných oblastí jejich nasazení a zkušenosti uživatelů. Zaměřujeme se především na systémy pro plánovaní podnikových zdrojů (ERP – Enterprise Resource Planning), řízení vztahů se zákazníky (CRM – Customer Relationship Management), správu dokumentů a obsahu (DMS – Document Management System, ECM – Enterprise Content Management) a využití informací (BI – Business intelligence). Vzhledem k dynamickému vývoji aplikací a inovacím procesů jsou nyní k dispozici výborně provázané a vzájemně se doplňující systémy se vyšší mírou automatizace.

Více informací o podnikových informačních systémech (ERP, CRM, BI, DMS) najdete na webu Asociace za lepší ICT řešení zde https://lepsi-reseni.cz/prehledy/informacni-systemy/

 

ALL RISK připojištění

Přeprava zboží přináší různá rizika a může přinést nečekané problémy. Bohužel nepředvídatelné situace se stávají. Následky problémů lze snížit nadstandardním připojištěním s minimální spoluúčastí.

 

Je důležité si uvědomit rozdíl mezi odpovědnostním pojištěním a ALL RISK připojištěním. Základní rozdíl je v tom, že odpovědnostní pojistka kryje pouze ty škody, které skutečný dopravce mohl předvídat, mohl jim zabránit či omezit jejich rozsah.

Mezinárodní doprava je navíc limitována různými úmluvami a smlouvami a následnými přepočty.

Kromě známé Úmluvy CMR, kdy dopravce odpovídá zhruba do 10 Euro za kilogram hrubé váhy, existují i další podobné…COTIF, CIM, SMGS, WA, MU, Haag-Visby, FIATA a mnoho dalších. Jejich aplikace se liší od toho, která země je ratifikovala. Pro běžného dopravce je téměř nemožné, aby se ve všech vyznal a dokázal je aplikovat.

Je důležité také počítat s různými ustanoveními států, na jejichž území přeprava probíhá. Snad nejznámější příklad je přeprava v České republice, kdy odpovědnost dopravce je regulována NOZ, který se asi v 18 paragrafech snaží tuto problematiku osvětlit.

Škoda se vyplácí do výše faktury za zboží. Stále je to ale odpovědnostní pojištění, takže k výplatě pojistné události dojde, pokud se prokáže, že dopravce škodu zavinil, nebo ji nezabránil a mohl.

Na druhé straně je ALL RISK pojištění, které stojí nad všemi těmito „úmluvami“, odškodnění se vyplácí ve 100% hodnotě zboží, je možné připojistit dopravu a celní náklady a také až 10% imaginárního případného zisku .

Mezi základní prvky prevence patří kvalitní pojištění dopravce na možná rizika. O způsobu a rozsahu pojištění se určitě dopravcům vyplatí poradit s odborníky. Mezi nejzkušenější poradenské firmy se zaměřením na zprostředkování pojištění pro dopravce patří společnost EKONSERVIS-CZ s.r.o. Společnost EKONSERVIS-CZ zajistí svým klientům maximálně výhodné pojistné smlouvy, povede správu pojistných smluv a v případě pojistné události zajistí její likvidaci.

http://www.ekonservis.cz/pojisteni/

http://www.ekonservis.cz/clanky/

http://www.ekonservis.cz/clanky/all-risk-pripojisteni/