Nejrychlejší založení nové s.r.o.

Podnikatelé, kteří chtějí působit pod hlavičkou nové s.r.o., nyní mohou využít nabídky a nechat si firmu založit odborníky. Odpadnou jim tak starosti s počáteční administrativou a složitým vyřizováním. Pomoc takto mohou získat jak živnostníci, kteří dosud působili jako fyzické osoby, tak i lidé připravující se na začátek podnikatelské kariéry. Stejně tak mohou nově založené firmy sloužit konkrétnímu účelu, zatímco se jejich majitelé věnují převážně jinému oboru.

Profesionální poradenství

V každém případě je dobré využít profesionálního poradenství, které nabízí například společnost Profi-kancelář s.r.o. Můžete si nechat poradit například v otázkách výběru konkrétních živností, vhodné formy stanov s.r.o. či a.s., přípravy k notářskému zápisu, koncepce daňové optimalizace a dalších souvisejících oblastech při založení s.r.o. Specialisté, kteří se dobře vyznají ve všech těchto oblastech obchodního práva, vám vysvětlí a poradí ten nejlepší postup, jak rychle a bez velkých komplikací dosáhnout výsledku. Osobní kontakt a přístup je tu samozřejmostí.

Kompletní servis na klíč

Pokud se rozhodnete nechat si založit vlastní s.r.o. na klíč, zajistí vám tu kompletní servis od počátku až do konce. Po osobní konzultaci a na základě vaší plné moci připraví všechny potřebné dokumenty, notářský zápis – u toho jediného musíte být osobně, živnostenské oprávnění, registraci na obchodním rejstříku i registraci na finančním úřadě.

Rychlost vyřízení s.r.o.

Spěcháte na založení s.r.o.? Pak je možnost využití služeb Profi-kanceláře opravdu ta nejlepší volba. Do dvou týdnů můžete být hrdým majitelem zbrusu nové firmy. Celý proces založení s.r.o. trvá při plynulém průběhu pouhých 10 pracovních dní od sepsání notářského zápisu. Nevěříte? Pak vás možná přesvědčí garance plynulosti a bezproblémového zápisu společnosti do obchodního rejstříku v předem domluveném termínu. Pokud nebude vše podle plánu, Profi-kancelář vám poskytne slevu na své služby a to až do výše 100 %. Přesně podle jejich hesla „rychle nebo zdarma“.

Kvalitní pojištění je pro autodopravce nutností

Podnikání v autodopravě přináší specifická rizika, která vyžadují speciální pojištění. Důležitý je výběr společnosti, u které je pojistka uzavírána a výběr takového pojištění, které zahrnuje krytí veškerých škod, které mohou nastat při dopravě.

 

Pro dopravce bývá velice složité zorientovat se v nabídkách jednotlivých pojišťoven a vybrat takový pojistný program, který by pro něj byl nejvýhodnější. V této situaci se vyplatí využít služeb firem, které se zabývají poradenstvím a zprostředkováním pojištění.

Mezi nejúspěšnější firmy zabývající se poradenstvím a zprostředkováním pojištění pro dopravce patří společnost EKONSERVIS-CZ s.r.o. V případě využití služeb společnosti EKONSERVIS-CZ pracovníci této společnosti provedou analýzu dopravní firmy, vyhodnotí veškerá možná rizika spojená s dopravou a podnikáním a dopravci předloží návrh řešení.

Každý zkušený dopravce si určitě uvědomuje, že kvalita pojištění se pozná až při vyřizování škodné události. Společnost EKONSERVIS-CZ, která se specializuje zejména na pojištění rizik dopravců, zajistí svým klientům pojistné smlouvy maximálně výhodné, povede správu pojistných smluv a v případě pojistné události zajistí její likvidaci.

Výhodou spolupráce s firmou EKONSERVIS-CZ je její oprávnění k samostatné likvidaci škod. To znamená, že EKONSERVIS-CZ nemusí čekat na uznání pojistné události pojišťovnou a vše zajistí pracovníci této firmy. Samotnou likvidaci škody určitě urychlí, pokud má dopravce připravené veškeré potřebné doklady k vyřízení škodní události z odpovědnosti v dopravě.

http://www.ekonservis.cz/poradenstvi/

Virtuální sídlo Praha 9

V dnešní stále nejisté době, kdy se nedaří ani velkým společnostem, si mnoho lidí, kteří by chtěli podnikat, říká, že to nemá cenu. Raději ani nechtějí začít, protože by je to stálo nemalé peníze. Stačí pronájem jedné nebo dvou kanceláří – to je pro začínající podnikatele často příliš velké břemeno.. Potom je nutné najít ty správné lidi, kteří zde budou pracovat a zaměstnat je. Těm samozřejmě musíme také zaplatit. To jsou samé náklady, ale žádné jistoty. Výběr zaměstnanců je někdy velice těžký a náročný, a ani výše nájemného není jistá navždy. Levné sídlo firmy v Praze je tedy zajímavou a také velmi ekonomickou variantou.

Služby levného virtuálního sídla firmy

Levné sídlo firmy představuje také řadu nadstandardních a individuálních služeb, které jsou realizovány na základě přání zákazníka. Pakliže si to situace žádá, můžete si za symbolickou částku pronajmout i opravdové fyzické kanceláře nebo zasedací místnosti v těchto budovách, jež vám mohou sloužit pro obchodní jednání nebo kontakt s patřičnými úřady. Náročnějším klientům je navíc k dispozici také operátor, představující se jménem té či oné společnosti.

Jak sami můžete vidět, podnikání může mít spoustu zásadních prvků a levné sídlo firmy je jedním z nich. Ne nadarmo se praví, že i jméno, v tomto případě adresa, prodává. Nechte se proto hýčkat kvalitním servisem, profesionálním přístupem a vychutnávejte si své virtuální levné sídlo firmy v některé z prestižních pražských kanceláří.  Věřte, že přínos se dostaví opravdu brzy.

Sídlo firmy v Praze

Levné sídlo firmy Praha je výhodné, a to z několika důvodů. Předně z hlediska prestiže, ale také z důvodu jisté anonymity a klidu. Firma je zde méně na očích a proto můžete na Praze 3 s kontrolou z finančního úřadu počítat s menší pravděpodobností.

Virtuální levné sídlo firmy od společnosti Profi-kancelář s.r.o. si můžete zřídit v kancelářském centrum na Praze 9 v Poličanské ulici.

Bližší informace získáte na webu společnosti  www.levne-sidlo-firmy.cz nebo na zákaznické lince 226 257 210.

Poutavé články o tom jak na založení s.r.o.

Internet je plný nejrůznějších webových stránek a blogů rozebírající různorodé oblasti. Jedou z nich je podnikání a také velmi blízká tématika – založení nové společnosti. Můžete si například přečíst řadu zaručených návodů a postupů jak si založit novou firmu vlastními silami. V tomto článku přinášíme tipy na články rozebírající postupy profesionálních společností zabývající se zakládáním firem.

Zjednodušení založení s.r.o. s pomocí

Například se můžete dočíst, že libovolné založení s.r.o. lze poměrně úspěšně zjednodušit, pakliže si k realizaci tohoto úkonu zvolíte adekvátního odborníka na tento segment. Vybírejte mezi subjekty s velice dlouhou, kvalitní a úspěšnou minulostí, co se týká založení s.r.o., případně poskytování sídla společnosti nebo pronájmu virtuální kanceláře. Dále si přečtete, že v první řadě půjde o značnou úsporu vlastního drahocenného času. Pod vedením zkušených pracovníků prověřené společnosti dojde k realizaci všech potřebných úkonů v průběhu deseti dnů, kdy vám budou následně předány důležité listiny týkající se založení s.r.o. Profesionální servis a individuální přístup pouze zaštítí fakt, že vše proběhne hladce a bez jakýchkoliv nesnází.

Co vše za vás vyřídí odborníci?

Po udělení plné moci těmto subjektům vám budou zajišťovány dokumenty a prováděny činnosti, které se týkají těchto oblastí:

  • Živnostenského oprávnění
  • Notářského zápisu
  • Složení peněžního kapitálu
  • Zapsání do obchodního rejstříku
  • Přihlášení na potřebných úřadech

Čtěte více v článcích o založení s.r.o.:

Tyto zmíněné články se primárně zabývají úkony potřebným k založení nové společnosti s ručením omezeným.