Jak funguje upomínkový systém Reminders

Upomínkový systém nezaplacených faktur důsledně upomíná a urguje v řádném termínu neuhrazené faktury.

 

V dnešní době je bohužel obecným pravidlem, že nejdříve se platí faktury těm, kteří jsou neodbytní a nejhlasitěji se ozývají. Kdo své peníze neurguje, zaplacení se dočká až jako poslední (pokud se dočká).

Řešením je upomínkový systém nezaplacených faktur Reminders, který upomínky a urgence řeší automaticky.

Při vystavení faktury zákazníkovi je tato faktura označí samolepkou „Splatnost faktury je monitorována systémem Reminders“. Následně je tato faktura zadána do systému jako (zatím budoucí) pohledávka.

Při zadávání pohledávky je možné zvolit, jakým způsobem, jak často a kdy přesně má být pohledávka upomínána. Před realizací první naplánované upomínky je dlužníkovi odeslán informační e-mail, že byl zařazen do upomínkového systému.

Pokud není faktura uhrazena v řádném termínu, následuje odbavení jednotlivých naplánovaných událostí (urgencí) podle časové osy. Celý proces upomínání pohledávky je ukončen označením pohledávky za uhrazenou, nebo splněním všech naplánovaných událostí.

Pokud bude nutné řešení pohledávky soudní cestou, podklady z tohoto upomínkového systému budou nezpochybnitelným důkazem.

Podrobné informace o fungování a výhodách tohoto upomínkového systému nezaplacených faktur poskytnou pracovníci společnosti Reminders s.r.o. nebo je možné se s nimi seznámit na webových stránkách této společnosti.

http://reminders.cz/web/reminders/jak-to-funguje/

http://reminders.cz/web/spolecnost/napsali-o-nas/jak-funguje-upominkovy-system-reminders/

Založení firmy s lukrativním sídlem firmy v Praze

Každý slibně se rozvíjející business potřebuje občas popíchnout, aby se dostal na jinou a daleko vyšší úroveň. Pakliže podnikáte s vidinou dlouhodobého a značného zisku, jistě to bude společnost, kterou potřebujete. Právní subjekt, za nějž se schová prezentace vašich služeb a produktů, s nimiž budou mnohem prodejnější a vyhledávanější.

Zkrátka společnost s ručením omezeným, díky níž lze získat novou klientelu a zapůsobit na spoustu dalších obchodních partnerů velikého rázu.

Klasické založení firmy je však procesem žádajícím si určité povinnosti a náležitosti. Pokud právě kroutíte hlavou, že nemáte vůbec představu o tom, co je třeba, neklesejte na mysli, rádi vám poradíme.

Založení firmy na klíč

Musíte pochopit, že čas obětovaný této činnosti není v žádném případě efektivní a při nedodržení určitých kritérií žádosti se může stát i dosti neekonomický. Proto v tomto ohledu vsaďte na jistotu, kterou představuje založení firmy šité přímo na míru.

Obraťte se na odborníky, jež s vámi zkonzultují vaše požadavky a následně se během několika dní postarají o vše potřebné.

  • Administrativní činnosti
  • Získání živnostenského oprávnění
  • Notářský zápis
  • Registrace do obchodního rejstříku a podobně

Chcete-li aby tento proces proběhl na jistotu, bez jakýchkoliv zdržovacích manévrů a obstrukcí během dvou týdnů, obraťte se na společnost Profi-kancelář s.r.o., jež patří k dlouhodobým specialistům na tuto oblast.

Virtuální kancelář se sídlem firmy v PrazeVyužijte lukrativní sídlo firmy

Společně se založením firmy myslete ještě na jednu podstatnou věc, kterou je adresa, kde budete sídlit. Chcete-li udělat dojem na klienty, určitě to musí být prestižní lokalita v hlavním městě, ať už je to Praha 1, Praha 2, Praha 3 nebo Praha 9.

Sídlo firmy s virtuální podobou. To znamená, že na konkrétní adrese a dokonce i objektu bude jméno vaší společnosti, nebudete zde však standardně využívat kancelářských prostor, i když je to za mírný poplatek možné.

Ve finále si necháte přeposílat poštu na jinou adresu, stejně tak, jako přesměrovat hovory. Navíc jsou tyto komerční objekty vybaveny i profesionální recepcí, jež se postará o vaše potenciální zákazníky a o všem vás bude informovat.

Rozjeďte business na vyšší úrovni

Ať už s podnikáním právě začínáte nebo máte potřebu ho nadále rozvíjet, myslete na zbytečné výdaje, které nemáte zapotřebí. Zaměřte se na vhodné sídlo firmy a sami velice brzy zjistíte, kolik užitku vám tyto ekonomicky dostupné služby přináší.

Lpěte na garancích, jistotách a kvalitě, jimiž se Profi-kancelář s.r.o. dozajista pyšní. Ostatně je to jeden z prvotních subjektů nabízejících tyto služby v České republice, což je samo o sobě zárukou, jíž dostane naprosto každý příchozí zájemce.

Zvažujete založení nové společnosti?

Chcete si založit vlastní společnost s ručením omezeným, čistou a bez historie, ale potřebujete ji rychle? Rádi byste omezili rizika podnikání jako OSVČ, ale bojíte se starostí s novou s.r.o., sídlem firmy a agendou okolo? Máte k založení firmy otázky a nechcete věnovat týden studiu zákonů a vyhlášek?

Založení s.r.o. na klíč

Všechny starosti spojené s procesem založení společnosti můžete delegovat na subjekt, který vám zprostředkuje vše potřebné, od zpracování důležitých dokumentů, přes komunikaci se všemi úřady, až po předložení potřebných listin, které vás budou opravňovat k vlastnictví nové společnosti.

Založení firmy tak může proběhnout během dvou týdnů, v rámci nichž se nemusíte o cokoliv starat. Tento proces je vykoupen velice nízkými finančními poplatky a z hlediska času vás nebude stát už vůbec nic.

Stačí, pokud předáte všechny potřebné podklady, které po vás budou vyžadovány během vstupní konzultace, a následně již vyčkáváte na další kroky. Součástí založení firmy na klíč jsou úkony, jako:

  • Notářský zápis
  • Živnostenské oprávnění
  • Registrace na úřadech a do obchodního rejstříku

Ready-made – založení firmy nejrychlejší cestou

Pakliže na založení s.r.o. doslova spěcháte a nevyžadujete vlastní originální pojmenování budoucí firmy, existuje možnost v podobě ready-made společností. Nákup hotových firem, které mají už splacený kapitál.

Volba budoucí s.r.o. je plně ve vašich rukou. Od velkého a všestranného podnikání vás tak mohou dělit pouze dva týdny času. Nastartuje svůj business tím správným směrem a spojte se s profesionály, kteří vám pomohou.

Pro inspiraci se můžete také podívat na video návod na založení s.r.o. na YouTube.

Zálohové financování pohledávek před splatností s factoringem

Factoring je předem smluvené průběžné odkupování pohledávek, většinou se splatností do 180 dnů, společností zaměřenou na factoring. Dodavatelé zboží nebo služeb na tento podnik postupují pohledávky vzniklé při prodeji na fakturu. Tento podnik se tím pádem stává věřitelem a přebírá od dodavatele všechna rizika a obyčejně vám vyplatí část hodnoty takto postoupených pohledávek.

Factoring – výhody pro vás

Díky  faktoringu  je možné s odběrateli jednat o něco pružněji, neboť jim nabídnete vyžadovanou dobu splatnosti, až 270 dní, a také tím vyzískáte konkurenční výhody. Sami si pak rovněž můžete zvolit dobu upomínání pohledávek po splatnosti, popřípadě si lze sjednat pojištění rizika odběratelů. Překvapit vás pak také nemohou sezonní výkyvy ve výdajích a příjmech.

K čemu je určen regresní factoring?

Regresní factoring je, zálohové financování krátkodobých pohledávek před splatností společností provozují factoring. Splatnost faktur pak mohou představovat 2 týdny až 180 dnů. Financování je poskytováno od doby, než odběratel krátkodobou pohledávku uhradí faktorovi, a to nejpozději do konce tzv. regresní lhůty. Regresní faktoring je hojně využívaným produktem díky nízké ceně srovnatelné s bankovním úvěrem.

Factoring s pojištěním, bezregresní factoring a kreditní riziko

Při bezregresním  faktoringu  faktoringová firma přebírá riziko za postoupené pohledávky, toto kreditní riziko je pak automaticky převedeno na specializovanou pojišťovnu, a právě z toho důvodu se mu také říká factoring s pojištěním. S bezregresním factoringem lze financovat lhůty splatnosti u vašich důležitých odběratelů, kde by případné neuhrazení pohledávky ohrozilo dodavatele. Bezregresní factoring bývá rovněž využíván při dodávkách neprověřeným odběratelům, případně třeba do zahraničí.