Současná tendence při práci s plechy a kovy? Automatizace procesů

Neúprosný trend dnešních dní velí: preciznost především. Právě přesnost je totiž u odvětví, ve kterých se pracuje s kovy a plechy, hlavním jmenovatelem úspěchu. U součástek, které do sebe musí spolehlivě zapadat jako díly puzzle, zákazník neodpustí ani milimetr nepřesností. Navíc je nutné držet krok s trhem, tedy připravit výrobky k prodeji v co nejkratší době a s co nejnižšími náklady. Není proto divu, že společnosti stále častěji automatizují firemní procesy. Správná volba ERP systému, který zaručí plynulý a přesný chod výroby, se tak stává životně důležitou. Do středu zájmu se dostávají informační systémy, které zvládnou pokrýt všechny firemní činnosti – od příchodu zaměstnanců na směnu přes plánování výroby po prodej samotného produktu v internetovém obchodě. Nejen to dokáže informační systém QI.

Podniky, které tento informační systém využívají, oceňují jeho komplexnost. „Za celou dobu, co QI máme, funguje velmi dobře. Získali jsme kompletní přehled v jednom systému,“ řekl jednatel společnosti Kovokon Popovice s. r. o. Vlastimil Koníček. QI totiž dokáže podpořit všechny procesy v oblasti zpracování plechů a kovů, navíc je vhodný pro celou škálu společností – je jedno, jestli se zabýváte kusovou, zakázkovou, malosériovou, velkosériovou nebo hromadnou výrobou.

S QI docílíte, aby každý Váš produkt přesně odpovídal daným parametrům. Dokáže přesně zaznamenat a uchovat všechny výrobní postupy nebo vypočítat přípravný a kusový čas. Také umožňuje vytvořit jak hierarchický a podrobný popis výrobků, tak i velmi jednoduché kusovníky. Zajistí přehled o využitých materiálech nebo zásobách na skladech, získáte seznam všech návodek včetně operačních náčrtů a výkresů i souhrnný pohled na dokumentaci k jednotlivým výrobkům. Díky tomu s QI snadno zrychlíte průchod zakázky výrobou.

Aby bylo Vaše počínání ekonomické, je důležité všechny procesy i nákup přesně naplánovat. QI umožňuje sestavit plán výroby na základě spotřeby materiálu – tak lze ušetřit nezanedbatelnou sumu v oblasti využití strojů, lidské práce, materiálu i v dalších okruzích. Samozřejmostí je aktuální pohled na vyhodnocování zakázek ze zaevidovaných dokladů bez nutnosti jejich zaúčtování nebo porovnání kalkulovaných a skutečných nákladů na výrobu. „QI maximálně usnadňuje práci a snižuje naše náklady v rámci celého podniku, pomohlo nám odstranit slabá místa v rámci firemních procesů,“ doplnil Koníček.

Všechny funkce QI jsou propojené, proto můžete chod celé firmy řídit z jednoho místa – software dokáže evidovat docházku zaměstnanců a vypočítávat jejich mzdy, drží dohled nad rozpočtem i projekty, prodává zboží v internetovém obchodě QI Shop, podpoří Vás v CRM i marketingu nebo poskytne manažerské přehledy.

Více na: http://blog.qi.cz/

Virtuální sídlo firmy v Praze

Láká vás již delší dobu velké podnikání a chtěli byste ze své dlouholeté živnosti vybudovat patřičnou firmu? Bojíte se však nejrůznější administrace, na kterou ostatně nemáte asi dostatek času? Pak si vyberte daleko lepší a efektivnější řešení, kterým je založení s.r.o. Vytvoření společnosti přímo na míru, jež za vás provede firma zabývající se touto činností. Případně můžete využít nákup hotové společnosti s ručením omezeným.

Lukrativní sídlo firmy v Praze

Při absolvování tohoto kroku pomýšlejte také na to, kde se vaše nová firma bude nacházet, respektive, jakou adresou se budete pyšnit na vizitkách a dokumentech. Možná se vám to zdá jako maličkost, ale není. I to může do značné míry prozradit něco o konkrétní společnosti. Zvolte si proto sídlo firmy Praha, kde získáte prestižní adresu a zároveň se vyhnete častým kontrolám nejrůznějších úřadů, protože je zde mnoho dalších podnikatelských subjektů. Obávat se každopádně nemusíte ani toho, že za sídlo firmy budete platit velké peníze.

Virtuální sídlo firmy vám šetří finance

Stačí, pokud si pronajmete jenom samotnou adresu, nikoliv fyzické prostory. Náklady jsou pak opravdu minimální, v řádu stokorun. Virtuální sídlo firmy může mít samozřejmě spoustu přidružených služeb, od přeposílání pošty, až po možnost využití konferenčních sálů či zasedacích místností.

Pronájem kanceláří v Praze

Už vás nebaví platit poměrně vysoké měsíční účty za běžný pronájem kanceláře, ve které trávíte stejně minimum svého pracovního času? Zkuste tedy zvolit jiný způsob využívání business prostor, který bude plně odpovídat vašim časovým potřebám a navíc vám ušetří poměrně značné množství finančních prostředků.

Současným trendem je pronájem kanceláře, tedy prostor, kterých využijete jenom v okamžiku, kdy potřebuje. A právě v ten moment za ně budete platit, nikoliv, když kanceláře neobývá. Pokud si chcete vybrat hned z několika komfortních kanceláří, měli byste se obrátit na specialistu v tomto oboru, kterým je společnost Profi-kancelář s.r.o. V rámci jejích služeb si totiž zajistíte pracovní místa v Praze 1, Praze 2, Praze 3 nebo v Praze 9.

Pronájem kanceláře se vším všudy

Pakliže se uchýlíte k výše zmíněnému modelu, jistě se nemusíte obávat ani minimálního zázemí, které by vás v prostorách daných kanceláří mohlo potkat. Profi-kancelář s.r.o. se snaží svým klientům vytvořit nejideálnější a nejprofesionálnější podmínky pro jejich práci. Zkrátka vše, nač si zaměstnaný businessman může jenom vzpomenout.

Poskytované služby v rámci pronájmu

Jak jsme zmínili již v úvodu tohoto článku, profesionální a kvalitní pronájem kanceláře odpovídá vysokým standardům a zajistí vám tak vkusné a prestižní místo pro realizaci nejrůznějších obchodních schůzek.

Pronájem kanceláře Praha v podání společnosti Profi-kancelář s.r.o., to není pouze výše uvedené, ale také možnost využití moderní a praktické kancelářské techniky, kterou lze upotřebit za velice slibných finančních podmínek. Kromě tiskárny a skeneru je to tedy dataprojektor, jež nalezne své uplatnění hlavně v zasedací místnosti, kterou si lze pronajmout i s patřičným občerstvením. Opomenuto bezpochyby není ani na dnes již téměř nepostradatelnou součást libovolného pracovního procesu, kterou je internet.

Pronájem kanceláře lze navíc kombinovat i s řadou dalších služeb, jimiž se Profi-kancelář s.r.o. dlouhodobě honosí. Je to kupříkladu virtuální kancelář.

Svůj vytoužený pracovní prostor si můžete navíc pořídit v několikahodinových balíčcích, které lze využívat po určitých intervalech, ať už je to po 4 nebo 8 hodinách.

Upomínkový systém nezaplacených faktur

Upomínkový systém nezaplacených faktur – Reminders sníží počet neuhrazených faktur a zlepší platební morálku zákazníků.

 

Řada firem se potýká s problémem, že jim jejich zákazníci hradí faktury s dlouhodobým zpožděním a to ještě po mnoha urgencích. Řešením je nová služba – Upomínkový systém nezaplacených faktur. Díky tomuto systému jsou zákazníci upozorněni, že splatnost faktury je monitorována a zákazníci jsou navíc postupně upozorňováni, že splatnost faktury se blíží. Jestliže zákazník v řádném termínu fakturu neuhradí, opět je ihned upozorněn. Následují neustálé upomínky a urgence uhrazení takovéto faktury.

Odbavení jednotlivých naplánovaných urgencí je realizováno dle předem určené časové osy. Urgence probíhají formou SMS, e-mailů a jsou neustále stupňovány. Následuje doporučený dopis (s dodejkou) a případně telefonát. Ve většině případů zákazníci uhradí fakturu již po urgencích formou SMS a e-mailů.

Pokud zákazník obdrží příští fakturu s upozorněním, že splatnost faktury je monitorována prostřednictvím Upomínkového systému nezaplacených faktur – Reminders, ve většině případů je takováto faktura uhrazena v řádném termínu. Firmy využívající tento systém urgencí ze své zkušenosti mohou potvrdit, že platební morálka jejich klientů se zlepšila a mají mnohem méně pohledávek uhrazených po termínu splatnosti.

Podrobné informace o službě Upomínkový systém nezaplacených faktur zájemci získají u společnosti Reminders s.r.o. z Berouna.

http://reminders.cz/web/reminders/jak-to-funguje/