Valil jsem oči. Takové erotické pomůcky jsem ještě neviděl. A dokonce česky!

Chtěl jsem pro manželku nějaké erotické zpestření. Co to povídám, aby to bavilo oba. Aby naše hrátky získaly zase grády. No jasně, že se furt máme hodně rádi, jenže to poslední roky bylo v sexu pořád stejné. Ani mě, ani ženu už sex nebavil, jak by opravdu měl. Ale shánění inspirace po sexshopech se vleče, k tomu jsem ani zbla netušil, co bych skutečně chtěl. Co mě ale překvapilo, že jsem narazil na sexshop, kde jsou tisíce článků zaměřených na všechny erotické pomůcky a rady, jak je používat. Sekce Inspirujte se zahrnuje veliký objem testů erotických pomůcek, erotického prádla a další zajímavosti, jež se můžou používat pro zpestření společného intimního života.

Uživatelé tam líčí, co se dá s erotickými hračkami dělat, jak si při sexu užívají rozmanité erotické pomůcky, všelijaké vibrátory anebo atraktivní prádlo. Díky popsaným zkušenostem snáze pochopíte, jakými vlastnostmi se který vibrátor pyšní, které se nedoporučují, apod. Prostě parádní zdroj informací o tom jak zlepšit sex. Několik dní mi trvalo, než jsem všechno vstřebal. Večer s manželkou z toho webu čerpáme inspiraci a náš sexuální život je o moc bohatší než kdy dřív. Dokonce jsem tam našel sekci Pořádná masturbace, kde jsou rady – překvapivě – na sex, a to i bez stálé milenky.

Byl jsem navím omráčen faktem, jak příjemnou a sympatickou prodavačku tam mají. Psaní má slečna trochu horší, její návody nejsou suché, ba naopak. Dejme tomu rady jak zvětšit penis. Samozřejmě se má co ohánět, aby jí sexshop s erotickými pomůckami vynášel, k tomu ale přidá cenné zkušenosti! Originální vibrátory, zajímavé anální kolíky, neobvyklé erotické pomůcky z kovových materiálů, sady pout, sady kroužků a návleků – to všecko zná a její manžel či přítel musí být hodně spokojenej. Dokonce napsala článek, jak si užila trojku s umělou vagínou Fleshlight . Co dodat víc – tuhle ženu bych si rád taky otestoval.

Tímto zakončuji své shrnutí nejlepšího sexuálního webu, který jsem ozkoušel.

Marketingový výzkum

Získávání informací o obchodním trhu, zákaznících, konkurenci, rizicích a tržních příležitostech zajišťuje marketingový výzkum. Bez informací získaných marketingovým výzkumem nelze zpracovat kvalitní firemní strategii a marketingový plán.

 

Díky marketingovému výzkumu poznáme svého zákazníka. Jsme schopni nabídnout produkty, o které je zájem. Dokážeme stanovit optimální ceny našich produktů a služeb. Komunikujeme mnohem efektivněji a ověřujeme si, zda naše prodejní kanály fungují.

Marketingový výzkum usměrňuje naše rozhodování a my jsme schopni budovat silnou a atraktivní značku.

U spotřebitelského marketingového výzkumu zjišťujeme potřeby zákazníků. Jak uspokojují své požadavky, jak nakupují, jak nahlíží na naše a konkurenční produkty.

Nabízený produkt posuzujeme z hlediska odezvy zákazníků – jak produkt vnímají, jaké mají očekávání a jak bude námi nabízený produkt užíván.

Pro tvorbu naší cenové strategie je důležitý průzkum zaměřený na ceny našich a konkurenčních výrobků. Zjišťujeme, jak je vnímána cena našich výrobků, zda odpovídá představám našich zákazníků a posuzujeme jejich reakce na případné cenové výkyvy našeho zboží. Cenu porovnáváme také s konkurenčními cenami srovnatelných produktů.

Při výzkumu distribučních kanálů posuzujeme, zda je naše zboží nabízeno optimálními cestami a spotřebitel může zvolený distribuční kanál k nákupu použít.

Znát požadavky trhu a potřeby spotřebitelů znamená vědět, kam cílit propagaci a nabídku a jakou zvolit strategii prodeje.

Bez kvalitního a opakovaného marketingového průzkumu není možné nabízet produkty dle potřeb zákazní a tak nelze úspěšně rozvíjet obchod.

Jak efektivně provést marketingový průzkum, který splní požadovaná očekávání, poradí nebo průzkum i zrealizuje zkušená marketingová agentura. Mezi zkušené marketingové agentury s dlouholetou praxí a referencemi určitě patří společnost ANERI s.r.o. z Liberce.

http://www.aneri.cz/cs/marketing/marketingove-pruzkumy/

http://www.aneri.cz/cs/aktualne/

http://www.aneri.cz/cs/aktualne/marketingovy-vyzkum/

Individuálně přizpůsobená ochrana sluchu

Nedoslýchavost z nadměrného hluku se dlouhodobě drží na přední pozici mezi přiznanými nemocemi z povolání.

 

Poškození sluchu způsobeného nadměrným hlukem na pracovišti je nutno předcházet. Jedním z nejkomfortnějších řešení ochrany sluchu na pracovišti je používání individuálně vyrobených ušních zátek uvex high-fit. Tyto ušní zátky se vyrábí podle tvaru zvukovodu konkrétního uživatele. Díky perfektnímu vytvarování ušní zátky nezpůsobují žádné otlaky ve zvukovodu a nabízí nejvyšší možný komfort. Protože tato ochrana sluchu překrývá pouze menší část vnějšího ucha, nevznikají žádné potíže s nepříznivým působením prachu a potu. Kapilárním provrtáním ušních zátek je zajištěno odvětrání zvukovodu a tím nevzniká ani tlak v uchu nebo pocit izolace.

Ušní zátky uvex high-fit jsou vybavené filtrem, který lze zvolit podle hlukové hladiny na konkrétním pracovišti. Všechny útlumové hodnoty jsou přezkoušeny a certifikovány dle normy EN 352-2.

Zhotovení individuálních ušních zátek vyžaduje vytvoření odlitků ušních kanálků. Tyto odlitky zhotovují odborně proškolení pracovníci uvexu přímo ve firmě objednavatele.

Nedoslýchavost vzniká nejčastěji nenápadně bez bolestí. Nebezpečí poškozující sluch je často rozpoznáno příliš pozdě. Teprve člověk postižený těžkou nedoslýchavostí ví, jaký význam má dobrý sluch.

Dodavatelem individuálních ušních zátek uvex high-fit a kompletního sortimentu ochranných pracovních pomůcek značky uvex v České republice je společnost UVEX Safety CZ, k.s. z Rychnova nad Kněžnou.

http://www.uvex-safety.cz/cz/produkty/ochrana-sluchu/vyhody-produktu/

http://www.uvex-safety.cz/cz/aktuality/tiskove-zpravy/lanky/

http://www.uvex-safety.cz/cz/aktuality/tiskove-zpravy/lanky/individualne-prizpusobena-ochrana-sluchu/

Udržet dokonalou čistotu autosalónů není složité

Úkolem výstavního showroomu autosalonu je zaujmout, přilákat zákazníka a přimět ke koupi. Sebezajímavější autosalon bez dokonalého úklidu zákazníka neosloví.

 

Každý prodejce v autosalonu ví, že v příjemném, moderním a hlavně dokonale čistém prostředí se auta lépe prodávají. Nákupní prostředí vytváří nákupní atmosféru. Prezentace vystavených aut má jako hlavní cíl upoutat pozornost, podnítit zájem, přimět k prohlídce a následnému nákupu. Bez dokonalé čistoty první dojem nikdy nepodnítí maximální zájem. I v Čechách jsou již daleko za námi doby, kdy nám bylo jedno, v jakém prostředí nakupujeme.

Hlavní úklid autosalónu se provádí večer nebo ráno před otevřením. Při tomto hlavním úklidu je čištěna nejen podlaha, ale i otírán veškerý prach z nábytku a vystavených exponátů a v případě nutnosti i leštění veškerých skleněných ploch. Při deštivém a prašném počasí je leckdy nutné alespoň podlahu rychle vyčistit v průběhu otevírací doby. Při takovémto úklidu je důležitá rychlost a kvalita úklidy a zároveň okamžitě suchá podlaha. Těchto požadavků nelze docílit při úklidu mopem. Použitím úklidových strojů KaiVac lze však všechny tyto požadavky lehce splnit.

Úklidové stroje KaiVac jsou neocenitelným pomocníkem nejen při rychlém úklidu během prodejní doby, ale i při pravidelném denním či generálním úklidu. Díky širokému spektru příslušenství a různých nástavců jsou stroje KaiVac neocenitelným pomocníkem i při úklidu toalet nebo při čištění interiérů automobilů. Díky dokonalé technologii a používání speciálních čistících prostředků lze i silně znečištěné plochy rychle, snadno a dokonale vyčistit.

Další neocenitelnou výhodou strojů KaiVac je takzvaný bezdotykový úklid. Při bezdotykovém úklidu se pracovník provádějící úklid nemusí vůbec dotknout znečištěných ploch ani použité znečištěné vody. Úklid se tak stává i pro tohoto pracovníka maximálně hygienickým.

Přímým dovozcem a dodavatelem úklidových strojů Kaivac vyráběných v USA na český trh je společnost de Wolf Group s.r.o. z Chebu. Společnost de Wolf zajišťuje také kompletní servis úklidových strojů Kaivac i dodávku vhodných úklidových chemikálií.

http://www.kaivac.cz/proc-zvolit-kaivac/

http://www.dewolf.cz/kontakt/clanky/

http://www.dewolf.cz/kontakt/clanky/udrzet-dokonalou-cistotu-autosalonu-neni-slozite/