Barevné mikroskopy Levenhuk

 

Když rozhodneme se stát majitelem mikroskopu, měli bychom si nejprve mít jasno v tom jaký typ předmětů chcete nejvíce pozorovat. Mikroskopy slouží k pozorování různých preparátů, jako jsou vlákna nebo rostlinné buňky, dále můžete mikroskopem pozorovat různé organismy, minerály a materiály všelijakého původu. Dělíme mikroskopy na ryze začátečnické, dětské mikroskopy (barevné), školní mikroskopy, laboratorním mikroskopy nebo stereoskopické mikroskopy, fluorescenční, metalografické, laboratorní technické mikroskopy.

 

Mikroskop je přesný optický přístroj a aby vám sloužil mnoho let, je důležité dodržovat několik doporučení. Především mikroskop by měl sát na rovném a pevném povrchu. Po každém pozorování dobře opláchněte podložní i krycí sklíčko. Musíte byt opatrní, jelikož hrany sklíček jsou ostré. Pokud nepozorujete, přikryjte okulár mikroskopu krytkou. Jestliže potřebujete mikroskop přenést, zespod jednou rukou opatrně jej vezměte za stojan a druhou musíte přidržovat úchyt v rameni mikroskopu.

 

Pro kvalitní mikroskop není důležité jeho celkové zvětšení jak rozlišení detailu. Je potřeba aby mikroskop mohl velice dobře zaostřit i při největším zvětšení. Zvětšení mikroskopů začíná okolo 40x (například u dětských a žákovských), laboratorní mikroskopy mohou dosáhnout zvětšení více jak 200x. Je třeba si něco říci z historie mikroskopů. Jeden z prvních čočkových mikroskopů byl sestrojen v roce 1590 panem Jensenem, který byl brusič skla a diamantů. Jeho první pokusy v oblasti mikroskopů pak zdokonalil optik Antonio van Leeuwenhooek, který se podílel nejen na tvorbě vlastních mikroskopů, ale také položil základ celé mikrobiologie a pravě za špičkovou společnost se zabývající mikroskopy povazuje Levenhuk s.r.o (www.levenhuk.cz). Taktéž objevil pomocí mikroskopu oběh krve, našel červené krvinky v krvi, a také pozoroval povlak ze zubů.

 

 Z čeho se skládá mikroskop? Mikroskop má tři hlavní součásti. Za prvé je to objektiv, který umožnuje zvětšovat obraz pozorovaného předmětu. Pomocí okuláru můžeme sledovat obraz předmětu vlastním okem. Vzájemnou polohu mikroskopu a okuláru můžeme nastavit pomocí tubusu mikroskopu. Více informace o mikroskopech najdete na naších webových stránkách www.levenhuk.cz

 

 

Díky plechové garáži bude vůz v bezpečí

Můj soused se nedávno stal šťastným výhercem luxusního automobilu. Radoval se do té doby, než si uvědomil, že nevlastní garáž a nové auto bude muset parkovat v řadě jiných vozů na sídlišti. Naštěstí mu známý doporučil služby firmy Maritom, která se zabývá výrobou a montáží kvalitních plechových garáží.

Konec noční můry

Už se tedy nemusí v noci budit hrůzou, že jeho vůz bude vystaven rozmarům počasí, hlavně dešti a v zimě pak sněhu a mrazům. Nemusí se ani bát, že se na hromadném parkovišti velkého sídliště budou chtít vyřádit vandalové nebo zloději. Těchto starostí jej zbavila firma Maritom, která zajistila plechovou garáž přesně podle jeho představ, což se týká například rozměrů garáže, konstrukce či barevného provedení. Velmi spokojen byl také s příznivou cenou za montovanou garáž a příjemným překvapením byla doprava a montáž, kterou firma poskytuje po celé České republice zdarma.

Plechové garáže se výborně uplatní nejen v případě, že bydlíme na sídlišti a nemáme poblíž třeba zděnou garáž, ale je vynikajícím řešením i pro majitele víkendových chalup. Finančně lépe vyjde pořídit si k obydlí, kde nežijeme celoročně, garáž plechovou, která je nejen levným, ale především bezpečným a pevným úkrytem pro vůz.

Prvotřídní jakost

Moderní montované garáže spolecnost s Polska –  Maritom vyrábí z materiálů, které jsou vysoce kvalitní a mají dlouhou životnost, přičemž velký důraz je kladen také na celkový design produktů. Každý zákazník si může zvolit model, který se bude stylově hodit do terénu, a také barevné provedení, které bude ladit s okolím. Klient si může zvolit i příslušenství, třeba střechu s bočním spádem (vlevo či vpravo), dodatečné vchodové dveře nebo okno.

Navíc lze plechovou garáž využít také jako budovu pro stavební materiál, sportovní potřeby nebo pomůcky pro zahrádkáře či domácí kutily. Moderní garáže tedy mají široké možnosti uplatnění.

O společnosti Levenhuk Optics


Společnost Levenhuk byla založena v roce 2002 v USA. Hlavním polem působnosti společnosti je výroba optických přístrojů. V současné době společnost Levenhuk vyrábí mikroskopy, binokulární dalekohledy, teleskopy, mikropreparáty pro mikroskopy, prostředky pro péči o optiku a jiné příslušenství.

Historie společnosti “Levenhuk

Historie společnosti se začala psát v roce 1996 v USA. Právě tehdy její zakladatel – Neil van Heeter – nastoupil jako inženýr k United Optical Instruments, kde se věnoval zdokonalování zařízení pro výrobu čoček a opticko-elektronických systémů. Heeter se intenzívně zabýval optikou a sám sestrojil několik optických přístrojů, včetně 2 mikroskopů a 4 teleskopů. V roce 2002 se rozhodl pustit do vlastního podnikání a společně s úspěšným podnikatelem Grigorijem Velnickým (který emigroval v 80. letech ze SSSR) založil společnost Levenhuk, zabývající se výrobou optických přístrojů.
Svůj název Levenhuk dostala společnost na počest holandského přírodovědce Antonyho Van Leeuwenhoeka. Ten vynalezl a zdokonalil mikroskop – jako první tento přístroj sestrojil v jeho dnes známé podobě.

Název společnosti nebyl zvolen náhodou. Za prvé, předkové Neila van Heetera přijeli začátkem 20. století do USA právě z Holandska, a Neil se rozhodl důstojně proslavit jméno svého krajana. Za druhé – a to je nejdůležitější – stejně jako vynikající badatel 18. století se společnost Levenhuk vytrvale a vynalézavě zabývá zdokonalováním svých přístrojů. Tím přibližuje vědecké poznání nejširšímu publiku.

Společnost Levenhuk se postupně rozvíjela, vstupovala na nové trhy a nabízela nové aplikace. V roce 2007 otevřela společnost v své obchodní zastoupení v Moskvě. V roce 2012 pak také v Kyjevě a v Praze.

Vynikající jakost výrobků, nové směry v optických technologiích spolu s účinnou marketingovou politikou zajišťují stabilní vedoucí postavení společnosti Levenhuk na trhu a důvěru spotřebitelů i partnerů. Mezi milníky ve vývoji společnosti patří úspěšné uvedení designových řad teleskopů na trh, rozvoj unikátní řady teleskopů Levenhuk Strike a mnoho jiného – včetně zavedení tříleté záruky na všechny výrobky Levenhuk, na což jsme obzvlášť hrdí.


Usilujeme o rozšíření sítě obchodních zástupců a nabízíme vám možnost stát se obchodním zástupcem společnosti Levenhuk. Pro každého partnera vypracujeme nejvýhodnější varianty spolupráce.

  1. Vynikající sortiment. Široký výběr vysoce jakostních mikroskopů, teleskopů, binokulárních dalekohledů, mikropreparátů pro mikroskopy a prostředků pro péči o optiku.
  2. Vysoký zisk. Cenová politika naší společnosti předpokládá individuální přístup ke každému z našich partnerů. Našim obchodním zástupcům nabízíme výjimečně dobré pracovní podmínky, včetně rabatů na zboží dosahujících až 45% maloobchodní ceny. Důsledně dbáme na to, aby naši obchodní zástupci na našem zboží VYDĚLÁVALI a dosahovali dobrého zisku. Každému obchodnímu zástupci nabízíme nejvýhodnější varianty platby a dodávek zboží.
  3. Kvalifikovaná technická podpora a konzultace. V naší společnosti pracují odborníci na optické přístroje, kteří již řadu let poskytují kvalitní konzultace v oboru používání optických zařízení.
  4. Záruka. Na výrobky společnosti Levenhuk se vztahuje záruka po dobu 3 let na optické přístroje a 6 měsíců na příslušenství.

Firma: Levenhuk Optics s.r.o. Sídlo: Praha 5, Stodůlky, U dálnice 815/6, PSČ 155 00 Fakturační adresa: Praha 5, Stodůlky, U dálnice 815/6, PSČ 155 00 Identifikační údaje: IČO:242 04 668 , DIČ: CZ24204668

Telefon (Praha): +420 261-263-098, +420 734-757-975

Základní škola či víceleté gymnázium? Gymnázia v poslední době vítězí

Základní škola či víceleté gymnázium? Gymnázia v poslední době vítězí

Přesto (či právě proto) se začíná poukazovat na fakt, že úroveň osmiletých gymnázií klesá.

Půjdete-li o víkendu kolem pražského Gymnázia Na Zatlance, přepadne vás pocit, že je normální pracovní den a studenti se hrnou do školy.

Průvod dětí mířících do budovy však nemotivuje zvonek oznamující začátek vyučování, nýbrž tzv. zkoušky nanečisto, které zde probíhají a připravují zájemce z pátých tříd k přijímacím zkouškám na osmiletá gymnázia. Boj o statut „elity“ začíná…

Ne všechna rozvíjí nadání

Jaké předpoklady by měl mít ideální zájemce o studium na osmiletém gymnáziu? Podle ředitelky pardubického gymnázia Ing. Jitky Svobodové jednoznačně zájem o vzdělání, chuť učit se a věnovat studiu více času, přirozenou zvídavost a potěšení ze získávání nových informací.

„Měl by být nejen inteligentní, ale i sociálně vyzrálý, zvídavý a kreativní,“ vyjmenovává svá kritéria ředitel Slovanského gymnázia v Olomouci RNDr. Radim Slouka.

„Pokud má dítě studijní předpoklady, je víceleté gymnázium jasná volba,“ míní Václav Klaus mladší, ředitel pražské školy PORG. Zmíněné názory zaznívající z těch „úspěšnějších“ škol jako by jen potvrzovaly původní vize, s nimiž osmiletá gymnázia vznikala – dát prostor nejnadanějším dětem a dál rozvíjet jejich schopnosti.

Realita je však často jiná. Do lavic osmiletých gymnázií míří děti čím dál častěji nikoli z vlastního rozhodnutí a touhy po poznání, nýbrž z přesvědčení svých rodičů majících dostatek finančních prostředků, aby investovali do příprav na zkoušky, případně zaplatili studium na některém méně vyhlášeném gymnáziu soukromém.

Z nedávné analýzy provedené Janou Strakovou ze Sociologického ústavu Akademie věd vyplývá následující: zdaleka ne všichni žáci patřící k těm nejlepším se hlásí ke studiu na víceletá gymnázia, zatímco jiní, jejichž výsledky jsou průměrné či podprůměrné, přihlášku podají a následně jsou k výběrovému studiu přijati.

Mnohé tento fakt nijak neznepokojuje, neboť investice do vzdělání je samozřejmě chvályhodná. Jiní však poukazují na riziko, že úroveň osmiletých gymnázií bude při tomto trendu stále klesat.

To ostatně potvrzuje i Jana Straková: „Naše nálezy zatím svědčí o tom, že základní předpoklady spojované s úlohou víceletých gymnázii nejsou naplněny, není možné je označit za školy, které slouží k urychlení rozvoje mimořádně nadaných žáků.

Pokud bychom chtěli, aby víceletá gymnázia sloužila jako specifická vzdělávací cesta pro ty nejnadanější, měli bychom věnovat daleko větší péči jejich vyhledávání, motivování a výběru.“

Mít sicflajš

V loňském roce nastoupila do primy gymnázia sídlícího na pražském Proseku i 11letá Lucie. Na základní škole suverénní jedničkářka, která se do té doby nemusela učit, tu záhy začala mít problémy: při angličtině nerozuměla vyučujícímu ani slovo, matematika přestala být hračka, na každý předmět se musela doma připravovat.

To do té doby neznala. Přišla o pozici premiantky i hodiny baletu, protože na ně zkrátka nezbýval čas. „Chtěli jsme sem, protože gymnázium má dobrou pověst,“ říká její matka.

„Nepočítali jsme s takovým náporem. Hlavně angličtina byla ze začátku utrpení. Nevím, ale asi to souvisí s tím, co vás naučí v základní škole.

A s nároky, které na žáky klade. Kdoví, možná by na jiné základní škole Lucie nebyla jedničkářka, ale dvojkařka, takže bychom gymnázium třeba ani nevolili…“

Základní školy se v poslední době vůbec stávají jakýmsi otloukánkem. Zejména jejich druhý stupeň. Jako bychom vůbec nebrali v potaz, že také z devátých tříd přicházejí nadaní žáci na čtyřletá gymnázia, že také z nich jednou budou vědci a profesoři.

„Měli jsme a máme velmi schopné žáky, kteří neodešli na víceletá gymnázia,“ potvrzuje PaedDr.